Hashtag pravila se uvode u Italiji. To jest, u toku je pokušaj uspostavljanja nekih osnovnih regulativa vezanih za oglašavanje na društvenim mrežama. Ovo je bilo za očekivati posle sličnih zakona koji su uvedeni u nekim drugim zemljama širom Evrope, a posebno posle rigoroznih zakona u Americi. Poslednjih 10 godina insfluenseri su postali redovni posetioci nedelja mode i, kao najfotografisanije osobe na ulicama prestonica, počeli su da privlače na sebe ogromne delove budžeta koje modni brendovi odvajaju za oglašavanje. 

Camera Nazionale della Moda Italiana je neko vreme sakupljala podatke i proučavala stanje pa odlučila da uz pomoć advokata sačini "Uputstva i pravila za influensere", dokument koji predstavlja osnovna pravila saradnje u slučajevima kada modni brendovi angažuju ličnosti sa društvenih mreža. Ovaj nacrt je neobavezujući ali je pravac koji uspostavlja dobrodošao i neophodan za današnji način poslovanja.  

Gorepomenuti dokument predlaže svim brendovima da imaju sačinjena interna pravila saradnje sa influenserima, kao i to da je neophodno da prilikom svake saradnje imaju potpisan ugovor, i ponavljaju da je veoma bitno da su influenseri dobro upoznati sa pravilima kompanije koju promovišu ili od koje dobijaju poklone. Ovaj dokument takođe nalaže dalje razgovore sa institucijama u zemlji i inostranstvu kako bi se tačno definisali i uskladili zakoni i marketinška pravila, kao i razgovori sa osnivačima društvenih platformi kako bi se uskladila upotreba #ad hashtaga, pošto u Camera Nazionale della Moda Italiana smatraju da ova oznaka ispod posta (#ad / #ads) često može biti pogrešno protumačena kod potrošača. 

Dokument takođe upozorava na to da pojam "influenser" nije dovoljno dobro definisan niti ujednačan na internacionalnom nivou i kao takav predstavlja neopipljiv entitet koji izbegava pravila i zakone koji su primenljivi na ostale sfere modne industrije. Ono što žele da postignu ovim dokumentom jeste da prikažu sva postojeća domaća i internacionalna pravila i zakone koji su trenutno na snazi, kako brendovi i kompanije ne bi došli u poziciju da krše zakon. Za to vreme, influenseri i dalje razvijaju svoj posao na način na koji to najbolje umeju. 

Izvor: Buro247.rs