Prodaja puš-ap grudnjaka u velikom je padu. Kako piše Gardijan, svetsko tržište donjeg rublja, koje danas vredi više od tri milijarde dolara, menja se, najviše kako bi odgovaralo netradicionalnim zahtevima milenijalki, kažu iz kompanije Edited, svetskog trgovca modne odeće.

"Prodaja puš-ap grudnjaka lani je pala za 50 odsto u odnosu na godinu pre. Istovremeno, prodaja braleta i trouglastih grudnjaka porasla je za više od 120 posto - stoji u njihovom istraživanju, izrađenom prema lanjskim prodajnim rezultatima ostvarenim u SAD i Evropi. Kako piše Gardijan, novi vetrovi duvaju u svetu donjeg rublja.

Seksepil je "aut", a udobnosti i samouverenost "in". Žene više ne brine kako izgledaju i odgovaraju li idealnoj slici "žene u donjem rublju" koju su izmislili muškarci. Važno im je kako se osećaju u onome što nose. Definicija onog što je seksi je evoluirala - smatra Heder Gramson, menadžerka u Selfridž bodi studiju, prodavnici donjeg rublja.

Po svemu sudeći, "vonderbra era" naglašenog seksepila je gotova, a svi vodeći brendovi donjeg rublja pokušavaju da se prilagode tim novim trendovima. Beija London, britanski brend, na primer, tvrdi da u svojim marketinškim kampanjama pošto-poto pokušavaju da izbegnu seksualizaciju svojih proizvoda.

"Proizvod je krajnje deseksualizovan, a takvi su i naši modeli, bez raskošnih frizura i šminke na licu", otkrivaju osnivačice kompanije Ebi Miranda i Mazi Fišer. Trude se udaljiti, dodaju, od Viktorijas sikret modela i iznedriti tzv. "bodi pozitiv" poruku. Istu taktiku sledi i novozelandski brend Lonli, koji slike svojih modela u donjem rublju ne retušira.

Na talas emancipatorskog donjeg rublja ukrcale su se i neke slavne i uticajne žene. Pevačica Rijana ove godine je pokrenula Sevidž iks fenti liniju donjeg rublja. Javno predstavljanje u Njujorku izazvalo je lavinu komentara. Modeli koji su liniju nosili na pozornici bili su svih etničkih grupa, kao i svih oblika tela.

Izvor: nedeljnik.rs