Čarape

Članovi Britanskog psihološkog društva i Porodičnog udruženja za terapiju autoritativno izjavljuju: glavni fetiš za muškarce su čarape (u najboljem slučaju podvezice). Zašto su tako uzbudljive? Jednostavno je: čarape u isto vreme skrivaju i otkrivaju tajnu. Zadirkuju. Izgledaju i pristupačno i nepristupačno. Zabrana i nepristupačnost izoštravaju primitivni nagon lovca, koji primorava čoveka da istražuje predmet želje.

Donji veš

Neosporni lider je čipka. Na drugom mestu je svila, a treće mesto pripada „gumenim“ tkaninama poput neoprena, od kojih se obično šiju sportski grudnjaci. Ali pamuk se kategorički ne poštuje.

Boja veša

Postoje samo dve boje koje su u potpunosti win-win. Crna i crvena. Prema muškarcima, bela ne ide uz svu odeću i često izgleda rustično. Što se tiče svetlih ili pastelnih nijansi, onda nema problema sa njima pod jednim uslovom - ako ističu boju vaše kože, očiju i kose. Da, da: muškarci obraćaju pažnju na takve nijanse!

Stil

Što se tiče dizajna, nažalost, nećete pogoditi. Muškarci su tvrdoglavo „zbunjeni u svedočenju“ tokom svih anketa. Čak i iste čipkaste komade doživljavaju na različite načine: za neke je to „veče prekriveno svećama i romantikom“, za druge je „pozdrav iz crvene četvrti“. Morate se osloniti na svoj ukus i intuiciju.

Ruž za usne

Nedavno su naučnici sa Univerziteta u Mančesteru otkrili koja nijansa ruža je najatraktivnija. Tokom eksperimenta, muškarci su gledali fotografije devojaka i evo što se ispostavilo: muškarci su proveli oko 8 sekundi proučavajući sliku devojke sa crvenim ružem, 6 sekundi na ružičastim i 2 sekunde na usnama bez ruža. Kako se ne prisetiti francuske studije, čiji su rezultati pokazali da konobarice sa crvenim ružem dobivaju 50% više bakšiša od svojih koleginica! Oko 90% učesnika studije priznalo je da se crvena na usnama podsvesno doživljava kao snažna seksualna poruka.

Frizura

Boja kose za muškarce nije bitna. Izuzetno su retki oni koji vole samo plavuše ili padaju samo na crvenokose. Ali muškarci su jednoglasno glasali o dužini kose i stajlingu - labava i uredno oblikovana kosa, odmah ispod ramena. Samo 2% muškaraca privlače pletenice i punđe.

Manikir

Oni koji veruju da muškarci ne primećuju takve sitnice greše. Sasvim suprotno: prema mišljenju jačeg pola, devojka treba da bude lepa bukvalno do vrhova noktiju. Više od 90% ispitanika priznalo je da bi radije oprostilo devojčicu na prvom sastanku odsustvo uklanjanja dlačica nego loš manikir.

Oblik i dužina noktiju

Muškarce privlače nokti nešto duži od vrhova prstiju ili vrlo kratkog, zaobljenog ili mekog četvrtastog oblika. Dugih noktiju se muškarci plaše.

Boja noktiju

Kao što se ispostavilo, crnu, tamno sivu i braon muškarci doživljavaju kao prljavštinu na noktima. Neonske boje ih takođe iritiraju - „udaraju u oči“. Usput, psiholozi se slažu oko toga sa muškarcima: nakon niza eksperimenata, prepoznali su neonske nijanse kao negativne efekte na percepciju slike neke osobe. Ali muškarci su na svaki mogući način odobrili klasični manikur: francuski u nežnim bojama (koral, ružičasta, nude), kao i crveni.

Dizajn noktiju

Ne, ne i opet ne. Muškarci jednostavno ne mogu "svariti" cveće, pruge i kamenčiće na noktima. Iz nekog razloga, svaka kreativnost na noktima ih nervira.

Parfem

Životna istina je sledeća: privlači ih prirodni miris partnera, a ne parfem. Takozvanu „hemiju“ stvaraju takozvani feromoni, a ne note irisa i damask ruže. Neki stručnjaci veruju da se „prirodni“ miris odnose na to kako mirišete posle tuširanja, odnosno miris čiste kože pre nanošenja losiona i kreme. Drugi insistiraju na tome da čak i miris ​​pazuha igra ulogu. Ali u svakom slučaju, takav miris je nemoguće „izmisliti“ u laboratoriji parfema. Stoga, odaberite parfem po vašem ukusu, izbegavajući previše oštre i jake parfeme. Ne želite da pobegne sa sastanka sa glavoboljom.

Izvor: Ženskimagazin.rs