Već znate da je važno  da redovno vežbate i da jedete zdravo. Ali, više studija je pokazalo da postoji i nekoliko izuzetno zanimljivih trikova koji će vam pomoći u pripremanju za plažu. Primenite ove savete i postanite fit još brže.

Jedite čokoladu

Naučnici sa Univerziteta u Kaliforniji su proučavali navike u ishrani ljudi i došli do zaključka da su oni koji redovono jedu čokoladu mršaviji od onih koji je jedu povremeno. Dokle god ne preterujete, možete slobodno uživati u svojoj slatkoj navici.

Grickanje kokica

Prema studiji koju su sproveli naučnici sa Univerziteta u Skrantonu, kokice sadrže istu količinu antioksidanasa koji jačaju imuni sistem koliko i voće i povrće. Kada pripremate kokice, izbegavajte kupovna pakovanja koja se stavljaju u mikrotalasnu pećnicu jer imaju previše kalorija, već umesto toga, napravite ih u posudi na ringli koristeći samo malo biljnog ulja.

Čaša vina

Nova istraživanja pokazuju da ljudi koji piju jednu do dve čaše vina dnevno imaju čak 30% manje šansi da postanu gojazni. Ista studija je pokazala da žene koje piju umereno, takođe jedu manje.

Osetite miris hrane

Studije su pokazale da kada jedemo hranu koja ima jak miris, uzimamo manje zalogaje hrane. Kada uzimamo manje zalogaje, brže se zasitimo, tako da svaki put pre početka jela udahnite miris hrane i uživajte u njemu umesto u unošenju kalorija.

Grickajte zrna kafe

Prema studiji sa Univerziteta u Skrantonu, grickanje zrna kafe može dovesti do gubitka telesne mase tako što će usporiti apsorpciju masti i glukoze u vašem stomaku. Pošto su zrna gorka, možete ih pojesti  sa malo čokolade.

Držite u rukama flašicu vode dok vežbate

Studija sa Stanford univerziteta pokazala je da će nam držanje flašice hladne vode u rukama pomoći da vežbamo duže,  a rezultat dužeg vežbanja je brže gubljenje masnih naslaga.

Napravite pauzu u vežbanju

Stručnjaci kažu da svakodnevno vežbanje može biti pogubno za vaš organizam i može vas dovesti do toga da se osećate iscrpljeno. Kako bi ste izbegli ovu situaciju, ograničite odlaske u teretanu na tri do četiri puta nedeljno.

Pojedite jednu kockicu sira manje

Naučnici sa Američkog zdravstvenog instituta zaključili su da je potrebno da smanjite dnevni unos kalorija za samo 10 kako bi ste smršali. Za svakih 10 kalorija koje preskočite, izgubićete pola kilograma u toku godinu dana.

Vežbajte sa nekim

Prema studiji koju su sproveli naučnici sa Braun univerziteta, osobe koje vežbaju u paru smršaju više nego osobe koje same vežbaju. Studija je takođe pokazala da osoba koja organizuje vaše zajedničke odlaske u teretanu smrša više od ostatka grupe.

Jedite dezert za doručak

Studija rađena na Univerzitetu u Tel Avivu pokazala je da dezert može podstaći gubitak telesne mase, ukoliko se pridržavate prostih pravila. Dezert se mora pojesti uz doručak koji je bogat proteinima i ugljenim hidratima, tako da ukupna količina unešenih kalorija ne prelazi 600.