Mnogi od nas i nisu svesni nezdravog života koji vodimo, sve dok nam posledice ne upale alarm upozorenja. Tada um i telo kažu "Dosta je bilo" a često se dešava da mnogi ljudi pružaju otpor promenama. Zdravim promenama i navikama.

Ukoliko imamo ponuđeno dobro i loše, zašto smo skloniji tome da se vodimo "linijom manjeg otpora" i ko uopšte želi sebi loše? Potreban je minimalan trud, a pre svega želja, a vremenom postaćete zavisni. Verujte nam.

Mi vam donosimo 10 dobrih razloga da trenirate! Zato se pokrenite i promenite svoj život iz korena.

1. Možete više da jedete, a da izgledate odlično

Ko bi rekao? Deluje kao jedna obična fraza i nemoguća misija. Zapravo, suština dobrog izgleda ne krije se u količini hrane koju unosite, a još manje u dijetama. Važno je koju vrstu namirnica unosite u svoj organizam i sa velikim količinama, takođe možete imati zavidnu figuru.

2. Imaćete više energije i bićete raspoloženiji

Recimo, radite u kancelariji za kompjuterom. Koliko puta vam se u toku nedelje desilo da ste neraspoloženi zbog bolova u vratu, ramenima, leđima? Naša fizička spremnost takođe utiče i na psihu. Treningom hranite svoje zdravlje, zračite pozitivnije i sve ono loše izbacite na jednom kvalitetnom treningu. Aktivirate hormon sreće i imate energiju za sve ostale poduhvate.

3. Bolje ćete spavati i biti odmorniji

Ne kažu za džabe da je "san pola zdravlja". Osim važnosti vremena kada ležete i koliko sati sna imate, kažu da je umor nakon treninga nezamenljiv osećaj. Tačnije, nazovimo ga osećajem zadovoljstva jer znate da ste uradili nešto korisno i lepo u isto vreme.

4. Imaćete bolji imunitet i bićete zdraviji

Hrana koju unosite pre, između i nakon treninga sadrži određene hranljive materije koje su vam potrebne za zdravlje vašeg organizma. Naravno, poželjno je da koristite i dodatne vitamine uz ishranu, čime znatno jačate svoj imunitet.

5. Rešićete se svakodnevnog stresa

Sva loša energija, nezadovoljstvo, nervoza - leče se treningom. Naporan dan na poslu, ljubavni problemi, ali i svi ostali mogući zaboravljaju se onog trenutka kada kročite u teretanu. Fokus je na vežbama koje izvodite, stres prebacujete u trud i znoj, posle čega ćete biti znatno zadovoljniji.

6. Bićete produktivniji

Trening pomaže ljudima koji pate od nesanice, a sama aktivnost utiče na lako podnošenje mnogobrojnih obaveza tokom dana.

7. Bićete fizički spremni, mišićavi, zgodni

Da li je potrebno da kažemo išta kada je reč o estetici? Ko ne želi da ima zavidnu figuru u kupaćem kostimu ili u onoj haljini o kojoj maštamo i merkamo za važan događaj?

8. Bićete snažni

Iako ste pomislile da je ova stavka važna samo za muškarce, varate se. Snaga će vam pomoći i u obavljanju svakodnevnih kućnih poslova, kupovini namirnica, pa, što da ne?!

9. Imaćete više samopouzdanja

Uticanjem na telo, vršimo uticaj i na psihu, jer su oni neraskidivo povezani. Sama spoznaja da radite nešto dobro za sebe, samopouzdanje se podiže na veći nivo. Tada, recimo, samopouzdanje vam može dati snagu možda i za neke poslovne izazove na koje ranije niste smeli da se usudite.

10. Sagorevaćete masti lako, nećete moći da se ugojite lako

Više treninga - više unosa hrane. Ne možete se ugojiti lako jer masti sagorevate na treningu. Uz pomoć personalnog trenera, možete napraviti tačan protokol svakodnevne ishrane, broja treninga, a verujte - možete napraviti i sebi oduška sa omiljenom palačinkom ili kolačem bez brige da će se to odmah odraziti i na vaše telo.

Tamara V.