Pre postavljanja ciljeva i planova, pročitajte i nekoliko mitova o vežbanju na koje biste mogli naići na vašem putu, a u koje ne treba verovati, piše Stil.

Kada je u pitanju vežbanje postoji mnogo mitova i zabluda i mnoge od tih tvrdnji nemaju uporište u nauci.

Vežbanje je, naravno, dobro za zdravlje, ali ne treba preterivati. Naime, posvećenost od sto pedeset odsto može biti i nezdrava.

Postavljajte sebi izazove za bolje zdravlje, ali vodite računa da ne škodite svom organizmu.

Mitovi koje ćemo navesti u nastavku nisu istiniti, te se ne treba opterećivati njima.

Za izgradnju mišića potrebni su dodaci

Za izgradnju mišića potrebni su proteini, koje možemo dobiti i iz hrane. Proteinski šejkovi i dodatci zapravo su puni belančevina izvađenih iz hrane i serviranih u obliku praha.

Naravno, nema ničeg lošeg u konzumiranju proteinskih dodataka, ali redovno vežbanje i zdrava ishrana biće dovoljni.

Uzimanje duge pauze od vežbanja pretvoriće vaše mišiće u mast

Ako se ne koriste duže vreme, mišići gube napetost, a sa smanjivanjem mišića metabolizam se usporava i smanjuje se sposobnost sagorevanja kalorija.

Međutim, apetit ostaje isti kao kad smo vežbali zbog čega se lakše gojimo. Zato nikad nije dobro previše vežbati, a onda se zaustaviti kada izgubite kilograme.

Koji još mitovi postoje, saznajte OVDE.

Izvor: Stil