Kreirajte koristan jesenji meni.

Jesen nije samo vreme škole, prelepih kaputa i novih čizama. Tu su takođe promene u organizmu koje nastaju usled sezonskih promena temperature.

Nakon toplog leta, na jesen postajemo melanholični, teško se budimo, a bolesti čekaju slab imunitet. Ali sa ovim vitaminima, jesen će biti predivna.

Vitamin A

Ovaj vitamin se takođe naziva retinol. Ovaj vitamin nam je najpotrebniji tokom jesenje sezone. Upravo on pomaže u prenošenju temperaturnih razlika. Takođe učestvuje u regeneraciji tkiva, što znači da suva koža i lomljiva kosa, koje se često javljaju van sezone, nisu mogući sa retinolom. Vitamin A se nalazi u lisnatom povrću, mleku, paradajzu, suvom voću, goveđoj jetri i pilećem žumancetu.

Vitamin B6

Korisni vitamin za školarce, ali neće naštetiti njihovim roditeljima. B6 je odgovoran za energičnost, brzinu uma, usvajanje informacija i moždane aktivnosti. B6 će vam pomoći da ustanete ranije i zahvaljujući njemu nećete primetiti da je dan sve kraći. Na časovima i na poslu, onaj ko koristi dovoljno B6 biće pun snage i ideja. Vitamin B6 se nalazi u avokadu, lešnicima, orasima, bobicama, spanaću i krompiru.

Vitamin C

Naravno, ne možete zanemariti ni vitamin koji je odgovoran za imunitet, jer je jesen podmukla zbog prehlade. A za imunitet, svi znaju, odgovoran je vitamin C koji se u jesen mora konzumirati u velikim dozama. Osim u agrumima, vitamin C se nalazi i u ribizli, šipku, paprici, luku, belom luku, krompiru i spanaću.

Izvor: Ženskimagazin.rs