Ako, na primer, treba da se oslobodite nekoliko kilograma, vežbe koje sagorevaju kalorije će biti korisne. Ali ne žurite da trčite kroz park ili na stazu, jer postoje efikasniji načini.

1. Konopac za preskakanje

Da, ovo je vežba za decu, ali može sagoreti do hiljadu kalorija na sat! Zavisi od vaše težine i učestalosti skakanja. Ali ne pokušavajte skakati sat vremena, jer ćete se brzo umoriti. Bolje je preskakati nekoliko serija, a onda se odmoriti minut ili dva.

2. Plivanje

Ako ne budete lenji plivajte napred-nazad sa nekoliko pauza i možete se rešiti 800 kalorija na sat. Ovaj sport je posebno pogodan za one koji ne mogu da trče i koriste skoro sve grupe mišića.

3. Bicikl

Odličan sport za zdravo srce, pluća i krvne sudove. Stopa sagorevanja kalorija zavisi od intenziteta kretanja.

4. Trampolina

Sagoreva do 600 kalorija na sat, bez obzira na njenu veličinu. Pridržavajte se sigurnosnih mera!

5. Veslanje

Može se praktikovati, uključujući i na simulatoru. Do 700 kalorija na sat - i sve glavne mišićne grupe su uključene.

Izvor: Ženski magazin