Vežbanje je najbolji način da svoje telo održite u formi, a da li ste razmišljali i o mentalnoj ravnoteži? Ako niste znali, fizička aktivnost vam i tu može biti od pomoći. Preveliki stres jedan je od većih problema današnjice, koji ne bira godine, telo i duh, ali vi možete odabrati idealnu vežbu i odbraniti svoj um od negativnosti koje vrebaju sa svih strana.

Znamo koliko je vežbanje bitno, ali znamo li i zbog čega?

Kada smo fizički aktivni, protok kiseonika kroz naš organizam se povećava i u tim momentima tenzija iz tela nestaje. Na taj način se lakše nosite sa bilo kojom vrstom stresa i u stanju ste opuštenosti i harmonije. Nemojte se začuditi ako i posle najmanje fizičke aktivnosti imate potrebu za druženjem i dodatnu motivaciju i želju da radite. Kako novija istraživanja pokazuju, to su sve skrivene posledice čarobnog vežbanja jer vas ono gura u pozitivnom smeru poboljšavajući stanje vašeg celokupnog organizma. Zato vam otkrivamo koje su vežbe odlične ako želite da budete vlasnice izvajanog tela, vedrog duha i blistavog uma.

Ako ste pod stresom... Kik-boks!

Zašto?

Udaranje u vreću može da stimuliše oslobađanje endorfina, hormona sreće, i može biti pravi način da se oslobodite negativne energije koja vam struji kroz telo. Mnogi kažu da je još bolje da kada se nađete ispred vreće zamislite konkretan problem ili osobu koja vas čini isfrustriranim, i svoj bes i nezadovoljstvo istresete na taj način. Neko kaže otrcano, a mi kažemo da deluje!

Ako se osećate depresivno... Šetnja!

Zašto?

Ukoliko vas mrzi da ujutru ustanete iz kreveta, da se vidite sa prijateljima ili jednostavno da živite, potrebno je da naterate sebe da izađete na vazduh. Osim što je dobar način da sebi popravite raspoloženje, šetnja dokazano povećava vaše umne sposobnosti za 20% ukoliko to budete praktikovali tri puta nedeljno. Ako mislite da će vam biti dosadno, prošetajte ljubimca, nađite se sa prijateljicom ili dečkom, pogotovo u danima kada se osećate beživotno.

Ako ste usamljeni... Grupni sport!

Zašto?

Grupni sportovi kao što su košarka ili odbojka pomažu usamljenim ljudima da budu sa drugima u komunikaciji i osećaju se kao deo neke ekipe. Prvi korak je najteži, ali morate sebe nagovoriti ukoliko želite da budete bolje. U takvim grupama su svi pozitivno nastrojeni prema novim članovima, tako da nemojte brinuti da li ćete biti prihvaćeni. Sve što treba jeste da budete opušteni i spremni za druženje.

Protiv anksioznosti... Joga!

Zašto?

Sigurno ste barem od jedne osobe čuli pozitivna iskustva sa časova joge i osećaj blaženstva posle njenog vežbanja. To je zato jer je ona odlična za smanjenje nivoa adrenalina i drugih hormona stresa u vašem telu dok istovremeno podiže serotonin, hormon sreće, zbog kojeg vam je mnogo lakše da pronađete unutrašnji mir. Takođe, osoba koja doživljava panični napad diše kratko i plitko, što može izazvati nesanicu i vrtoglavicu gde joga dobija još jedan plus jer je njen glavni fokus baš na pravilnom disanju.

Za podizanje samopouzdanja... Trening izdržljivosti!

Zašto?

Ova vrsta treninga odlična je ukoliko želite da povećate samopouzdanje i da konačno zavolite sopstveno telo. Na ovaj način možete da pratite svoje vežbanje i napredak. Dakle, što ste jači i spremniji, to će se više primećivati na vašem telu, ali i vašem umu. Vaš bolji izgled učiniće da se osećate bolje i posmatrate kako vam samopouzdanje spontano raste.

Mala pomoć:

Daily Yoga - Yoga Fitness App

Joga aplikacija za početnike koja sadrži više od 200 poza sa detaljnim instrukcijama kako biste mogli i sami da vežbate.

FitNotes - Gym Workout Log

Aplikacija pomoću koje možete detaljno da pratite svoje treninge i odmah vidite rezultate koje ste ostvarili.

Fitocracy

Ako mislite da će vam faliti motivacija za trening, ova aplikacija je idealna jer vežbanje čini zanimljivim. Upisujte svoje ciljeve, osvajajte poene i takmičite se sa drugima. To će vam dati dodatnu želju da budete što bolji.

Za opuštanje:

Cafe Del Mar - We Can Fly

Coldplay - Strawberry Swing

All Saints - Pure Shores