Mi ćemo vam danas predstaviti tri vrlo efektne vežbe za koje ste sigurno već čuli, a uz koje vam nisu potrebni nikakvi tegovi već samo vaša težina. Upornošću i konzistentošću ćete dobiti izvajane ruke koje ćete želeti da pokazujete svima. Ove vežbe je inače preporučila Ana Viktorija, jedna od osnivača popularne aplikacije za vežbanje “Fit Body”. Pogledajte o kojim vežbama je reč!

Pre vežbi treba da znate...

Svaku radite onoliko puta koliko je napisano, a zatim bez pauze prelazite na sledeću. Kada završite sa sve tri imate opciju da ponovite ceo krug još dva ili tri puta. Ukupno trening treba da traje 5 minuta.

Sklekovi

Ruke postavite u širini ramena, a zatim noge ispružite. Telo treba da formira pravu liniju od glave do peta. Stegnite stomak i polako spuštajte celo telo na rukama, ali tako da am laktovi neidu u stranu, već uz telo. Vratite se u početni položaj i ponovite vežbu 8 puta. Ukoliko vam je suviše teško, možete raditi sklekove sa spuštenim kolenima.

Kombinovani izdržaj

Stanite u položaj za izdržaj na podlakticama. Laktovi treba da su ispod ramena, kukovi u istoj visini sa ramenima, a leđa ispravljena. Iz niskog se prebacujte u visoki izdržaj – sa ispravljenim rukama. Pokušajte da ne pomerate kukove. Ponovite 8 puta.

Izdržaj sa savijanjem nogu

Počnite sa položajem za visoki izdržaj. Noge podižite naizmenično u kolenima do grudi. Ponovite vežbu 30 puta.

Izvor: Ženski magazin