Proleće je vreme u kojem najčešće okrećemo onaj odlučujući list papira na kojem su zabeležene sve promene kojima težimo. Zasigurno je već svima dobro poznata činjenica da je za lepu figuru potrebna pravilna ishrana, ali da bi svoje telo u potpunosti oblikovali, fizička aktivnost je takođe neizbežna!

Moramo priznati kako se ponekad ne možemo odlučiti da li nam je teže pridržavati se kvalitetne ishrane ili redovnih treninga, ali iako su naši rasporedi redovno pretrpani raznovrsnim obavezama, to nikako nije izgovor za preskakanje treninga. Da bi od našeg treninga izvukli ono najbolje, nije na odmet znati nekoliko trikova kako bi on bio što efikasniji a rezultati što bolji.

Hidratacija je nešto što često smetnemo s uma kada govorimo o mršavljenju i efikasnom treniranju, ali ona je poprilično nužna kako ne bi svoje telo doveli do dehidracije.

Tokom treninga potrebno je popiti najmanje 4 dcl vode tokom jednog sata, a ako vaš trening traje više od sat vremena, vodu možete zameniti sa nekim oblikom sportskog napitka, samo vodite računa da ne sadrži šećere.

Takođe, nakon treninga nagradite svoje telo napitkom koji sadrži idealnu količinu ugljenih hidrata i proteina kako bi oporavili svoje mišiće. Nadalje, ishrana pre samog treninga je takođe važna, pa se preporučuje konzumacija hrane 2 sata pre treninga i to lagane proteine i složene ugljene hidrate koji će osigurati sporo oslobađanje energije tokom treninga.

Ipak, vrlo je važno da ste na svom treningu i odmorni. Umor dovodi do toga da nismo koncentrisani na sam trening, a što se često odražava i na nepravilno izvođenje vežbi. Ovakav odnos najčešći je uzrok brojnih povreda. Zato, vodite računa da ste u potpunosti posvećeni svom treningu. Dobar workout buddy odlična je ideja ako vam nedostaje discipline i motivacije kako bi svoje treniranje zaista pretvorili u zdravu naviku, pa nije na odmet pronaći dobrog partnera s kojim ćete ostvariti sve svoje fitness ciljeve!

Izvor: Fashion.hr