„Unosite više hrane zasnovane na biljkama jer je dobra za vaše zdravlje, kao i za zaštitu životne sredine“, kaže Mija Sen, kvalifikovani nutricionista dijetetičar iz Čarlstona u Južnoj Karolini.

U nastavku vas čekaju zdrave alternative jogurtu, pa pogledajte šta možete piti i jesti umesto jogurta. 

Soja

Organski sojin jogurt je prirodan izvor proteina bez laktoze i glutena. Ukusan je sam po sebi, a posebno sa svežim voćem poput borovnica i malina ili sa hrskavim žitaricama. Iako jednostavan, 100% na biljnoj bazi, daleko je od obične imitacije jogurta. Probajte, nećete se pokajati.

Pili orasi

Poreklom sa vulkanskog zemljišta Filipina, pili orasi se kandiduju za novu super namirnicu izuzetno bogatu proteinima, kao i aminokiselinama. Jedna su od najbolje čuvanih tajni jugoistočne Azije, puterastog ukusa kada su izblendirani i odlična varijanta za sve ljubitelje jogurta željnih novih ukusa.

Indijski orah

Vegani i ljubitelji paleo načina ishrane koriste mleko od indijskog oraha kao biljnu alternativu zauvek. Ovo koštunjavo voće je slatkastog ukusa pa se u isto vreme može iskoristiti kao samostalna grickalica ili kao dodatak jelima u vidu mlečnih proizvoda. Savet je da sa njegovim konzumiranjem ne treba preterivati, a kao osnova za jogurt ukusan je i postaje veoma kremast. 

Kokos

Savršen ukus tropske poslastice pomoći će vam da nadoknadite energetski pad, posebno oko 3 posle podne. Ovaj idealan spoj egzotike sa ukusom kokosa i svilenkasto-kremaste strukture alternativni jogurt čini neponovljivim iskustvom i odličnim rešenjem za bolje varenje.