Mršavljenje je proces koji zahteva veliku predanost i punu pažnju na detalje. Iako je fantastično ako čips i čokoladu zamenite sa voćem, bitno je da obratite pažnju u koje doba dana je najbolje da ga uzimate jer ipak nije sasvim bezgrešan zalogaj. Voće je brz sumnje ukusno, puno vlakana i mikronutrijenata koji pospešuju rad našeg organizma, ali  svejedno ima veliki udeo šećera. 

To ne znači da bi trebalo izbegavati voće, već da ako želite da ostvarite primetnu razliku, bilo bi dobro da pripaziš koje voće jedeš na dnevnoj bazi. Najbolja mera je uvek jedna šaka (jedna jabuka, nekoliko jagoda, pola velike banane...) jer ona optimalno daje dovoljan broj nutrijenata, a da ne preterujemo sa kalorijama. Dok stručnjaci preporučuju niskokalorične borovnice, maline i ribizle, kao i jabuke jer su bogate vlaknima, na ovo voće će te upozoriti.

1. Sušeno voće 

Ako voliš slatko, sušeno voće je svakako bolje od gumenih bombona, ali nije bolje od jedne jabuke. Ako ga jedeš u malim količinama imaćeš zdrav izvor masnoća i proteina, ali ako preteraš - mogla bi da se ugojiš. Sušeno voće ima više kalorija od svežeg i ima više šećera po komadu. Kako sušeno voće ne sadrži vodu, uvek je zdravije i bolje pojesti sveže voće.

2. Voćni smuti

Za početak, trebala bi da izbegavaš voćne smutije koji mogu da se kupe u supermarketu jer to znači da sadrže konzervanse, a između ostalog imaju i više šećera. Osim toga, smuti koji je samo od voća je takođe kalorijska bomba. Najbolje je napraviti smuti od voća, lisnatog zelenog povrća i proteina, uz dodatak mleka bez laktoze - po mogućnosti bademovog.

3. Banane

One su neizmerno zdrave, ali nisu dobre i za mršavljenje; u proseku jedna velika banana ima 120 kalorija i 17 grama šećera.

4. Ananas

Za ananas kažu da pomaže mršavljenju jer radi na topljenju masti, ali sadrži i 17 grama šećera. 

5. Mango

Moramo upozoriti da je i mango loš izbor ako želiš da smršaš jer sadrži 22 grama šećera po porciji, ali ako ipak želiš da se zasladiš pazi da ne pojedeš više od jedne porcije ovog voća.

6. Grožđe

Malo je bolji izbor od banane, ali sadrži veće količine šećera:16 grama za šaku grožđa.

7. Lubenica

Omiljeno letnje voće daje zabludu da je i niskokalorično! Iako je puno vode, ima čak 17 grama šećera po kriški. 

Izvor: miss7.24sata.hr