Jedete premalo.

Kada pokušavate da izgubite na težini, ima smisla jesti manje pa makar i u teoriji. Problem nastaje kada zaboravite kako biologija utiče na telesnu težinu. Kada jedete manje, organizam se prebacuje na stadijum izgladnjivanja i usporava metabolizam kako bi sačuvao gorivo. U međuvremenu, stomak oseća prazninu pa je bolje da umesto što ne jedete ništa, napravite izmenu u ishrani samo jednom u nedelju dana. Pozdrav zdravom ponedeljku!

Jedete samo voće i povrće.

Iako je najvažnije hraniti se zdravo, odnosno unositi puno voća i povrća, obroci koji ne podrazumevaju druge namirnice nisu pravo rešenje. Jesti previše bilo čega svakako će dodati kilograme. Ne treba zaboraviti ni da voćni obrok ima gotovo tri puta više kalorija od povrća pa ga ne treba jesti više nego što je potrebno.

Doručkujete lagano.

Spremite obilan i zdrav doručak i napunite se energijom od ranog jutra. Vaš metabolizam najbolje funkcioniše ujutru, a usporava se noću. Kafa je ok uz doručak, nikako umesto. 

Pijete previše alkohola.

Iako je tečnost, alkohol se smatra praznim kalorijama jer goji, a nema nikakava nutritivna svojstva. Podstiče apetit, odnosno utiče na moždana hemijska jedinjenja zbog čega organizam traži brzu hranu. Smatra se da alkohol pojačava ukus hrane i otežava da se osetite sitim, pa je bolje rešenje, ako ne planirate da ga izbacite iz upotrebe, čaša vina ili dve.