Želite da promenite ishranu, skinete salo sa stomaka, liniju dovede do savršenstva? Niste jedini. Većina žena opsesivno traga za najefikasnijom dijetom i spremna je da iz upotrebe izbaci čitavu grupu namirnica kako bi ovoga leta zablistala u punom sjaju. Dijeta ipak ne deluje i šta sad? Da biste stali na put kilogramima, najvažnije je da izbegnete neka od pogrešno ustaljenih pravila i konačno postignete željenu kilažu. Ni onaj bikini od prošlog leta više ne deluje tako nedostižno, zar ne?

Potcenjujete broj kalorija koje unosite.

Kada isključite matematiku i brojanje kalorija, manje su vam šanse za zadovoljavajuće reziltate. Zabeležite ili upamtite sve što pojedete u toku dana, pa broj kalorija namerno udvostručite. Ili još bolje, zamenite ih manje kaloričnim namirnicama i smanjite porcije, pa ćete biti sigurni da radite pravu stvar.

Tretirate masti kao najvećeg neprijatelja.

Iako je tačno da masti sadrže više kalorija od ugljenih hidtrata ili proteina, stručnjaci se slažu da su dijete sa niskim sadržajem masti najgori način za gubljenje težine. Kada izbacite masti iz ishrane, zamenjujete ih kalorijama od ugljenih hidrta i šećera koje prouzrokuju da vam se jede još više hrane. Zato je pametnije izbeći proizvode sa malo masti ili lajt verzija istih. Ishrana sa malo masti ne uspeva da reši problem gojaznosti, jer se ljudu goje zato što unose hranu između obroka. Zdrave masti poput maslinovog ulja mogu biti odličan izbor, kao i avokado, orasi i prelivi na bazi biljnih ulja.

Odričete se deserta. 

Verovatno ste pomisli da je poslastica za užinu najgori prekršaj i da je potrebno da je izbacite iz ishrane jer sadrži mnogo šećera i prazne kalorije. Ipak, dozvoljeno vam je da se pre opredelite za slatkiš umesto hleba za ručak, ali onaj zdraviji poput voćnog kolača ili tamne čokolade.

Nastavak na sledećoj strani...