Odmor je period rezervisan za prijatelje, plažu i spavanje do podneva. Uživajući u lokalnim specijalitetima i mestima koje posećujete, lako zaboravljate na kuvanje, pravilnu ishranu i zdrav način života. Evo saveta kao da se oduprete svim tim pecivima, picama i poslasticama koje vas mame iza svakog ugla i održite izbalansiranu ishranu tokom čitave godine.

Planirajte, planirajte i planirajte 

Priprema obroka je najbolja stvar koju možete da uradite za sebe, i to ne samo zbog uštede novca i vremena. Nabavite sezonske namirnice i kombinujte ih sa ostalima. Potražite neke lokalne radnje koje nemate u svom gradu i pripremite obroke u većim količinama. Raspodelite ih po danima, npr. meso, salate od piletine i slično, i skratite vreme potrošeno pored šporeta za vreme letnjih vrućina.

Spakujte zdrave grickalice

Od neumornog plivanja i aktivnosti na plaži često ogladnimo, pa umesto da trčite do prvog kioska sa palačinkama, pripremite nešto zdravije i ukusno što ćete pojesti bez griže savesti. Neka to budu namirnice koje će vam vratiti energiju poput jabuka, banana, miksa suvog voća i semenki, smutija, rashlađenog čaja, domaćih proteinskih pločica…

Jedite kao kod kuće

Nema razloga da odbacujete svoje navike u ishrani dok ste na odmoru. Ipak, događa se da veći deo vremena jedete velike količine prerađene hrane i u restoranima, trošeći puno novca, pravdajući se da ste na odmoru. Iako mislite da je leto period kada je sve dopušteno, posledice se najviše primećuju sledeći dan i to na plaži. Zato, budite kreativni, bolje organizovani i pripremajte hranu unapred. Osećaćete se bolje i poletnije.

Nastavak na sledećoj strani...