Želite da se vratiti u fit formu, isprobajte ovu vežbu. Za izvođenje je potrebno samo 3 minuta dnevno, a garantuje fantastične rezultate.

Kayla Itsines, australijska fitnes instruktorka koja je popularna na društvenim mrežama, osmislila je režim vežbanja za koji je potrebno da izdvojite samo 3 minuta dnevno, a koje će vam ojačati telo, a pogotovu zadnjicu.

Dupli čučnjevi

Raširite stopala u ravni s ramenima, lagano razdvojite prste prema spolja. Bokove ispružite unazad i lagano savijte kolena, pa počnite da spuštate zadnjicu u smeru prema zemlji.

Zatim delimično ispružite noge kako bi vam se zadnjica podigla nekoliko centimetara prema gore. Ponovite ovaj potez 10 puta. Za ovu vežbu vam je potreban samo jedan minut.

PROČITAJTE I... Adrijana Lima otkrila kakva ishrana i vežbe su oblikovale njeno telo

"Poskočljivi" sklekovi

Čučnite, položite dlanove na zemlju, a noge brzo zabacite unatrag, tako da dođete u pozi za izvođenje sklekova. Vratite se u prvobitan položaj, a potom se ispravite s ispruženim rukama iznad glave. Ponovite ovu vežbu.

Ovu vežbu izvodite svakodnevno po tri minuta.

Pogledajte video u kome su ove dve vežbe lepo objašnjene...

Izvor: zadovoljna.hr