Da biste na moru izbegli probleme sa varenjem, tromost i malaksalost, bilo bi dobro da navike i jelovnik prilagodite novim klimatskim uslovima i opuštenijem tempu života.

Da biste ostali u top formi i sačuvali vitku liniju, nutricionisti savetuju:

- Pre nego što odete na plažu obavezno doručkujte. Neka obrok bude lagan - izaberite musli ili sendvič sa jogurtom, neko voće ili prirodni voćni sok.

- Posle prvog obroka napravite malu pauzu pre nego što odete na plažu i uđete u vodu.

- Ako nemate apetit u vreme ručka, uzmite čorbu od povrća. Bilo da ste na moru ili kod kuće, letnja ishrana bi i trebalo da bude obogaćena sa što više raznovrsnog povrća.

- Izbegavajte slana i pržena jela, kao i brzu hranu.

- Ne praktikujte česte, obilne večere u restoranima. Umesto toga počastite se sladoledom ili voćnim kupom.

- Unosite dosta tečnosti, ali izbegavajte gazirana i alkoholna pića. Dok ste na plaži pijte samo mineralnu vodu.

- Izbegavajte ljutu i začinjenu hranu.

- Od slatkiša birajte kremaste voćne torte ili salate.

- Između obroka, umesto raznih grickalica, jedite voće.

Izvor: Novosti