Stručnjak za fitnes Ramona Braganca ima odgovornost da izvaja tela najzgodnijih holivudskih glumica i zna top tajne vitkog i fit izgleda. Ona je otkrila koje vežbe ovih dana intenzivno rade njene klijentkinje kako bi se što bolje pripremile za predstojeću dodelu Oskara. Probajte i vi ovo kod kuće!

Trbušnjaci Džesike Albe

Trbušnjaci na lopti za pilates su pun pogodak. Džesika radi ovu vežbu jer zna da ona uključuje u trening svih 6 trbušnih mišića. Takođe, dok ležite na lopti uključen je rad i poprečnih mišića, onih koji se nalaze ispod rebra. Uradite 30 ponavljanja.

Noge Eve Mendes

Da biste imali tonus i oblik nogu kao Eva, fokusirajte se na čučnjeve sa iskorakom. Radite to bez dodatnih tegova na nogama, ali uradite više serija. Pokušajte najmanje 2 serije po 30 koraka.

Leđa Hale Beri

Hali ima seksi oblik leđa i za takav izgled radi vežbe koje uključuju tegove. Stanite u položaj sa nogama blago savijenim u kolenima i gornjim delom tela pod uglom od 45 stepeni u odnosu na noge. Uzmite tegove od po 3kg i podižite ruke u stranu do visine leđa. Uradite najmanje 2 serije po 20 ponavljanja.

Telo Kejt Bekinsejl

Kejt radi osnovnu joga tehniku „Pozdrava Suncu“ , bi se zagrejala i ojačala skoro sve delove tela odjednom. Deo ove vežbe u kome izvodite sklek trenira mišiće grudi, ramena i ruku, dok istovremeno rade i trbušnjaci. Uradite 6 Pozdrava Suncu na početku treninga.

Ruke En Hatavej

S obzirom da je En redovna gošća na crvenom tepihu tokom dodela nagrada, njene ruke moraju izgledati odlično dok nosi  otvorene haljine. Vežbajte istovremeno biceps i triceps držeći u šaci teg od nekoliko kilograma. Stanite uspravno sa nogama raširenim u širini ramena, a rukama opuštenim pored tela. Savijte jednu ruku u laktu tako da aktivirate biceps, a zatim ja ispružite blago iza leđa što će opteretiti triceps. Ponovite i drugom rukom isto. Otarasite se zauvek mlohavih ruku tako što ćete uključiti i malo boksovanja u svoj trening: udarajte veliku vreću intenzivno tokom nekoliko minuta za sagorevanje dodatnih kalorija.

Zadnjica Skarlet Johanson

Da bi joj guza izgledala lepo, Skarlet vežba čučnjeve sa skokom u vis. Devojke koje se bave baletom imaju izvajane noge i guzu jer često skaču i okreću se što zahteva zatezanje zadnjih mišića, tako da je ovo sigurno vežba koju bi trebalo da uključite u svoj trening. Počnite sa normalnim skokom u vis tako da pružite ruke što više. Radite 3 puta po 10 skoka sa pauzom od 20 sekundi između serija.