1. Jaja

Vitamin B12 koga ima u žumancetu pomaže vašem telu da sagori masti. Pored toga, pruža osećaj sitosti i sprečava poriv za prejedanjem.

2. Puter od kikirikija

Bilo da je kremast ili gust, ovo je odličan izvor magnezijuma. Podstiče ćelije da efikasno metabolišu energiju.

3. Kinoa

Pošto vaše telo ima puno posla dok vari ovu integralnu žitaricu prepunu proteina, sagorevate dodatne kalorije.

4. Goveđi burger

Nemasna govedina čini 90 odsto ovog proizvoda, a to je čist protein, za čije varenje je potrebno više energije, nego za masti ili ugljene hidrate.

5. Kiseli krastavci

Krastavac srednje veličine sadrži samo sedam kalorija - više energije će vam biti potrebno da svarite ovu slanu, hrskavu povrćku.

6. Sir

Konjungovana linolenska kiselina u mlečnim proizvodima pomaže vašem telu da sagori masti. Odaberite delikatesan, kremasti sir koji će zadovoljiti vaša nepca.

7. Zeleni čaj

Prepun je katehina, antioksidansa za koji studije otkrivaju da uništava masti u organizmu. Plus, kofein će vašem telu pružiti metabolički skok.

8. Avokado

Vrlo je bogat „dobrim“ mastima, koje sprečavaju žudnju za hranom, i L-karnitinom, aminokiselinom koja pokreće motore vašeg organizma.

9. Jogurt

Običan i jogurt sa niskim sadržajem masti sadrži probiotike, korisne bakterije koje mogu da umanje količinu masti koju vaše telo apsorbuje.