Nema sumnje da je ponedeljak težak – taman ste se malo opustili i počeli da se odmarate i … grrr alarm zvoni u sedam ujutru, baš u sred fenomenalnog sna. Međutim, istraživanja su potvrdila da je najteža zaravo sreda. Do tada se već nakupilo dovoljno stresa i umora da nas dovedu do ludila, a sledeći vikend je još uvek taaako daleko. Nije ni čudo što u inostranstvu mnoge velike firme baš sredom organizuju matine žurke za zaposlene, ne bi li im malo olakšali “patnju sredine nedelje”. Ok, u kod nas toga baš i nema, ali zato postoji mnogo načina na koje možete sebi ulepšati najteži dan u nedelji. Primenite ove taktike i očas posla vratite dobro raspoloženje sredom (ili bilo kojim drugim danima)…

1. Doživite orgazam čim se probudite. Bilo da ste singl ili imate dečka, jutarnja doza oksitocina i dopamina je najbolji koktel za vaš organizam.

2. Za doručak pojedite sveže voće. Voćni šećeri su najbolji pokretač energije u prvoj polovini dana. Jutarnju kafu začinite sa malo cimeta, koji će stimulisati one delove vašeg mozga zadužene da vas drže u budnom stanju.

3. Napravite “srećnu plejlstu”. Svoje najomiljenije i najveselije pesme stavite u posebnu plejlistu, ali je nemojte slušati svaki dan, jer će vam dosaditi. Sačuvaje je za sredu i slušajte ujutru dok idete na posao.

4. Ručajte napolju. Pripremite sendvič kod kuće i pauzu za ručak iskoristite da izađete na svež vazduh. Pojedite svoj obrok u obližnjem parku, umesto pred monitorom u kancelariji.

5. Idite u šoping. Neki psiholozi tvrde da čak i samo razgledanje odeće može da nam popravi raspoloženje. Neka baš sreda bude taj dan kada ćete potražiti sniženja ili sočne komade iz novih kolekcija.

6. Jedite crnu čokoladu. Ova rajska namirnica, osim što je ukusna, smanjuje i hormone stresa. Samo, pazite da ne preterate.

7. Ukrasite cvećem svoj radni sto. Miris i jarke boje će vam momentalno popraviti raspoloženje. Suncokret je odličan izbor – nije skup, a asocijacija na sunce i oblik cveta koji podseća na smajli će probuditi u vama pozitivnu energiju.

8. Prošetajte do kuće. Ili barem prepešačite jedan deo puta, ako vam je posao suviše udaljen. Osim što ćete promeniti rutinski način vraćnja sa posla, šetnja će, poput laganih vežbi, ubrzati cirkulaciju i učiniti da se osećate bolje.

9. Upalite mirišljave sveće. Prestanite da ih čuvate za posebne trenutke, slobodno ih možete iskoristi i bez ikakvog romantičnog povoda! Preporučujemo miris lavande ili zelene jabuke, koji dokazano popravljaju raspoloženje.

10. Napravite planove za vikend već u sredu. U stvari planirajte bilo šta – svoju rođendansku žurku, sledeće putovanje, naredni odlazak na koncert, doček Nove godine… Važno je samo da se okupirate pozitivnim mislima!