Konačno su počela letnja sezonska sniženja u trgovinama pa vam donosimo  pravilnik od nekoliko tačaka o "pravilima ponašanja" u šopingu. Kako piše Cosmopolitan, ovih šest stvari biste trebale prihvatiti i poštovati u svim situacijama, bila sniženja ili ne. 

Kuponi se gotovo nikada ne mešaju sa popustima

Nemojte pretiti prodavačici da vam mora dati dodatni popust jer imate kupon. Čitajte sitna slova.

Ako vam jedna veličina inače ne odgovara, neće vam početi odgovarati ni tokom sniženja

Samo zato što je majica koja vam se sviđa snižena i dostupna jedino u manjoj veličini, to ne znači se morate pokušati uvući u nju i kada vidite da vam ne pristaje, skinuti je i baciti u ćošak garderobe dok ste je uz to prilikom isprobavanja i rastegli.

Prodavačica vam nije neprijatelj

Nemojte iskaljivati svoje frustracije na prodavačicama u prodavnici. Takođe, ništa vas ne košta uzvratiti "dobar dan".

Ne, deci nije dopušteno da rade šta god žele u prodavnici

Od mrljanja odeće čokoladom do trčanja i vrištanja po trgovini - jednostavno nije u redu. Vi ste odgovorni za ponašanje svog deteta i kao što biste ste se vi odmahivali s obe ruke da vidite psa kako laje nasred prodavnice, isto tako se oseća i većina ljudi dok se vaše dete valja po podu trgovine i briše ruke o suknju koja stoji na vešalici.

Ako bar kod nije čitljiv, to ne znači da je proizvod besplatan

Došlo je do greške u sistemu prodavnice, no to, nažalost, ne znači da ćete biti nagrađeni besplatnim proizvodom stoga ga nemojte ni zahtevati.

Dostupnost stvari u internet i fizičkoj prodavnici nije ista

Verujte nam, prodavačici nije cilj slagati vam i reći da nečega nema ako ta ista stvar stoji u magacinu. Ako ste neku stvar videli na internetu, to ne znači da se ona već nije rasprodala u fizičkoj prodavnici.

Izvor: Index.hr