Broj pratilaca poznatih blogera je uporediv sa populacijom čitavih zemalja, a prihod od reklamiranja prelazi milione dolara.

Prvi korak - Samoprezentacija

Ako imate nezanimljiv profil, onda čak ni arapski muškarci, koji daju sumnjive komplimente, neće doći na vašu stranicu.

Počnite sa nadimkom: trebalo bi da bude jednostavan i nezaboravan. Provokacija nikada ne boli. Kada je nadimak izmišljen, nastavite. Pre svega, navedite ime i prezime. Nekoliko podataka o sebi treba jasno da prenesu ko ste i šta bi vas moglo zanimati. Ako planirate da se bavite biznisom na Instagramu, napišite gde da vas potencijalni klijenti mogu pronaći.

Sledeće - avatar. To bi trebalo da bude vaše lice. Fotografija treba da budu jasna i kvalitetna.

Drugi korak: Sadržaj

Napravite plan sadržaja za najmanje dve nedelje unapred: razmislite o temama koje ćete istaknuti. Vredi početi sa objavama čak i ako ste na Instagramu već dugi niz godina, a svi vaši pratioci su prijatelji iz detinjstva ili rođaci. Ključna stvar je da povežete nove ljude tako da žele da ostanu na vašoj stranici i da sa entuzijazmom prate profil.

Pišite iskreno. Iskrenost se odmah oseti i čini da se ističete među hiljadama „uspešnih srećnih žena“. Ako imate profil na kome postoji samo jedna fotografija iz prošlog veka, onda je pre nego što nastavite sa promocijom, potrebno da objavite najmanje 21 fotografiju. Svaki pristojan profil ima 1-3 osnovne boje koje će pratiti sav sadržaj. Boje su buduće emocije vaših pratilaca, razmislite kakav utisak želite da napravite, ko je vaša publika. Možete se osloniti na istraživanje boja u marketingu i oglašavanju ili bar koristite savet Kim Kardašijan i obradite sve fotografije jednim filterom.

Što se tiče tekstualnog sadržaja: odmah zaboravite hashtagove u samom postu, stavite ih u prvi komentar.

Objavite najviše tri posta dnevno. Idealno vreme je 9:00, 12:00, 19:00, 21:00. Najzanimljivije priče, dobiće više povratnih informacija i stavite ih u svoje favorite. Žonglirajte zabavnim i korisnim sadržajem. Ljudi su uvek zainteresovani da gledaju u privatnost druge osobe, tako da fotografije kod kuće dobijaju mnogo lajkova. Slobodno zatražite lajkove i komentare. Možete razbiti koristan post u nekoliko i javiti da će nastavak biti tek nakon što dobijete 1000 lajkova.

Treći korak - Potražite pratioce

Prvo, odredite ko je vaša ciljna publika. Poslovni profili su jednostavniji u ovom pogledu, ali princip je isti za sve. Na primer, promovišete dizajnersku odeću. Možete pronaći trgovački centar ili profile glavnih konkurenata, prijaviti se na najnovije objave, pogledati ko ih lajkuje i zapratiti te ljude. Na novom profilu, počnite sa 100 praćenja. Preporučujemo da ne napravite više od 60 praćenja na sat.

Ako želite da promovišete proizvod ili uslugu, koristite provereni metod privlačenja pratioca i korisnika na svoj profil: objavite oglas i obratite pažnju na komentare živih ljudi, a ne robota. Drugi način privlačenja pratilaca je promocija kroz takmičenja ili deljenje poklona.

Možete se povezati sa sličnim profilima i reklamirati jedni druge. Sa takvom aktivnošću, prilično je realno, čak i uz minimalna ulaganja, da već za šest meseci postavite fotografiju sa balonima i potpisom: "Ura, imamo već 10 K!"

Izvor: zenskimagazin