Iako smo do sada već nekoliko puta pisali o malim pravilima za uspeh na društvenim mrežama, istraili smo koje su 4 glavne stavke ukoliko želite da zaista zaradite od ovih online alata. I verujemo da neće vam biti teško da ih ispoštujete. 

Nemojte da postujete iz ćefa.

„Vaši postovi trebalo bi da budu od koristi vašim pratiocima inače će ih smatrati iritantnim“, kaže Dominik Odiber, šef komunikacija u kompaniji Whalar, marketing agenciji koja zastupa Adidas i Deliveroo.

„Pre postovanja, zapitajte se: da li ovo što ću okačiti može da poduči nečemu, da zabavi ili da inspiriše druge? Ako nemate potvrdan odgovor na makar jednu od ove tri opcije, dobro porazmislite.“

Nemojte da se prodajete

„Ako samo objavljujete sponzorisane postove, nećete baš dugo trajati“, kaže Odiber. „Sarađujte sa ljudima čije se vrednosti i estetika poklapaju sa vašom jer ćete u suprotnom izgubiti kredibilitet.“

  

Budite dosledni pri postovanju

„Jednom ili dva puta dnevno kada su u pitanju Instagram ili Facebook, kao i jednom nedeljno za YouTube je sasvim dovoljno, kaže Perin. „Poenta je: nemojte da nestanete na dve nedelje, a onda izbombardujete svoje pratioce sa 50 slika.“

Ne menjajte profilnu sliku

Ljudi uglavnom prepoznaju vaš profil po slici, pre nego po imenu. Često menjanje slike može da dovede do toga da se vaši pratioci zbune i kliknu unfollow.