Teško je verovati da postoje ljudi koji ustaju raspoloženi i veseli jer većina ujutru ima jako nizak prag tolerancije za sve oko sebe. Ali oni nisu mit, čak šta više, jedan od njih lako možete postati i vi, samo ako budete sledili ovih nekoliko jednostavnih koraka koji će vas pretvoriti u superraspoloženu "jutarnju osobu"...

1. Navijte samo jedan alarm

Buđenje uz iritantan zvuk alarma već je samo po sebi dovoljno loše, a još gore je kada taj isti zvuk ujutro čujete 18 puta zaredom. Tu patnju možete sebi olakšati ako navijete samo jedan alarm i čvrsto se obavežete kako ćete tada ustati, bez odlaganja. Jutro će odmah biti manje stresno, a vi ćete biti raspoloženi bolje nego da ste odspavali još 20-ak minuta i celo to vreme gasili alarme.

2. Taj alarm navijte i 15 minuta ranije nego inače

Najsigurniji način da sebi upropastite jutro, pa i ostatak dana, je taj da ustanete u poslednji čas i pomahnitalo jurite po kući kako biste se spremili za posao. Ako navijete alarm 15 minuta ranije nego što inače ustajete, dobićete puno više nego što ćete izgubiti. Nema ništa lepše od laganog jutra, kada stignete da se opustite uz šoljicu omiljenog napitka i doručak te pomno razmisliti o svojoj odevnoj kombinaciji za taj dan.

3. Nemojte se družiti s telefonom

Nema lakšeg načina za traćenje vremena od listanja Instagrama čim otvorite oči. Pola sata prođe za tren, a vi niste uradili ništa pametno ni dobro za sebe, nego ste od ranog jutra buljili u telefon. Izbacite to iz navike i provedite jutro bez telefona i imaćete puno više vremena za važnije stvari.

4. Doručkujte za stolom

Ako ste jedna od onih osoba koje vole da rade više stvari odjednom, kada je reč o doručku zaboravite na tu naviku. Ne kaže se uzalud da je to najvažniji obrok u danu, a biće još i bolji ako mu se posvetite u potpunosti i pojedete ga za stolom. Kada doručkujete i istovremeno prekopavate po ormaru ili peglate odeću, rizikujete da se isprljate pre nego što se i obučete.

Nastavak na sledećoj strani...