Kada je sada već davne 2002. godine Paris Hilton prvi put predstavila svoju novu mezimicu i krznenu igračku, čivavu Tinkerbel, modni svet je znao je da počelo vreme novih asesoara. Od tog trenutka, bogata naslednica imperije Hilton nigde se nije pojavljivala bez svog savršenog modnog dodatka koji joj je mogao zameniti bilo koju brendiranu tašnu.

Paris je uspela da lansira novu modnu zanimaciju, a armija devojaka počela je da kopira i nabavlja male mekane ljubimce i oblači ih u najskuplju garderobu. Celine, Gucci i Chanel torbice nakratko su otišle u zaborav jer je stvorenje sa lepim okruglim okicama osvajalo više simpatija na društvenim mrežama od asesoara koji je samo lep i trenutno aktuelan. Deceniju kasnije, kada su tehnologija i internet postali sastavni deo naših života, moda smelija, a ljubimci ostali naši najbolji prijatelji, ne možemo a da ne postavimo jedno vrlo logično pitanje - OK, šta će biti novi MUST HAVE dodatak jer smo sve dobre ideje potrošili?

Dok se mi možda pitamo, izgleda da su se rijaliti zvezde i influenserke već dosetile šta je to što će im doneti milione lajkova na društvenim mrežama i bankovnim računima.

Poslednji fashion asesoari zapravo su jeftiniji od čuvene Celine torbe, mogu da se slože uz sve kombinacije i ne bi trebalo da izađu iz mode. Poslednji fashion asesoar su BEBE! Mala slatka bića, koja nastaju kao plod ljubavi i želje roditelja, danas kao da su glavno oruđe poznatih dama u trci za popularnošću.

I dok će D&G torba prestati da bude moderna sledeće sezone, beba u brendiranom kompletu na maminom kuku biće zauvek slatka. Koliko je ovaj novi trend već uzeo maha, dovoljno je da otvorimo Instagram i shvatimo da je nastao pravi bejbi bum među poznatim devojkama, a društvene mreže glavna ispovedaonica intimnih trenutka.

Ne može da prođe dan, a da neka influenserka ne objavi srećne vesti i svoj feed ne ispuni „mom to be“ detaljima.

Dok je ranije važilo beba + Gucci = veliki nered i skupo hemijsko čišćenje, danas će fashion majke šerovati i bejbi povraćku u zamenu za lajk. Iako smo se nadali da će se samo kontroverzna porodica Kardašijan služiti ovim biznis idejama, trend se proširio i na influenserke i šoubiz devojke. Poslednji primer nam je Italijanka Kjara Feranji, jedna od najbogatijih modnih blogerki kojoj, sudeći po pratiocima i angažmanima, ne fali pažnje ili nula na bankovnim računima, ali rešila je da začini sve ulogom mame.

Tako su fanovi na njenom feedu mogli da prate svaki delić trudnoće, fotografije uoči rođenja malenog Lea, ali i da ga upoznaju svega nekoliko sati posle dolaska na svet. Dok su neki fanovi ostavljali dirljive komentare, drugi su postavili logično pitanje - Zašto? Zar su pored svih mogućnosti, novca, dodataka i svemu što im je na raspolaganju morali u svoj imidž da uključe i mala, nežna bića? Kjara nije jedina, pridružuju joj se i Pandora Sikes, Kajli Džener, a odnedavno i teniserka Serena Vilijams koja je otvorila i instagram profil svojoj sedmomesečnoj devojčici.

Објава коју дели Kylie (@kyliejenner) дана 3. Јун 2018. у 1:31 PDT

Verujemo da će do kraja godine spisak biti mnogo duži, a ne bi nas ni iznenadilo da u budućnosti na revijama umesto torbica, modeli nose na kuku bejbi fashion detalj. Odmah da objasnimo da niko nema ništa protiv slika srećnih beba na profilima omiljenih nam influenserki, jer je uvek lepo videti porodične trenutke i dokaze da su one samo jedne od nas - brižne i ponosne mame.

Međutim, koristiti dete poput brendirane tašne i reklame, skupljati lajkove i zaboravljati da deca nisu koš za privlačenje lajkova i miliona zauvek će biti jedno veliko NE!

Tekst: Spomenka Marić