Promocija događaja

Kako bi mogli da planiraju svoje prisustvo, gosti i učesnici treba da budu na vreme obavešteni o datumu i vremenu održavanja iventa, povodu i njegovoj temi. Ukoliko se radi o korporativnoj zabavi, dovoljno je na vreme poslati pozivnice koje sadrže sve potrebne informacije, dok događaji kao što su kongresi i konferencije zahtevaju ozbiljniju, nekada i medijsku promociju.

Svima treba da bude prijatno

Poneki propust i nedostatak može da se ne primeti ukoliko se svi osećaju dobrodošlo. Budite dobar domaćin. Potrudite se da ima ko da dočeka i pozdravi goste ili učesnike, uputi ih gde se šta nalazi, ko je još prisutan i eventualno upozna sa ostalim učesnicima. Dobro je uvek odražavati kontakt očima dok se nekom obraćate, a rukovanje treba da bude kratko i čvrstog stiska. Stavite do znanja da cenite njihovo prisustvo i da je to baš događaj na kojem oni žele i treba da budu.

Prilagodite događaj učesnicima i čuvajte se „mlakog utiska“

Učesnici daju krajnju ocenu uspešnosti događaja. Da bi oni bili zadovoljni, sve mora biti prilagođeno njihovim profesijama, interesovanjima, godinama i polu - tema i povod događaja, program obuke, prostor u kome se sve odigrava, način zabave i komunikacije.

Napravite spisak potrebnih stvari

Teško da možete da držite u glavi sve što je potrebno da se uradi. Najbolje je da napravite spisak, zapišete sve elemente, pa jednu po jednu stavku štiklirate. Na taj način znate u svakom trenutku dokle je stigla realizacija i smanjujete mogućnost da se nešto ne uradi, ili ne uradi na vreme.

Ne štedite na hrani i piću

Tačno je da ketering, u zavisnosti od količine i onoga šta se servira, zauzima dobar deo budžeta, ali ako imate mogućnosti, treba se pobrinuti da količine budu dovoljne i da je sve kvalitetno i ukusno. Gastronomski i vinski turizam postoje sa razlogom. Pobrinite se takođe da bude dostupno svima podjednako. Niko ne voli redove za barom ili da čeka na posluženje duže nego što je primereno.