Dani čekanja na mačo superheroja koji će naići i spasti nas, devojke, odavno su prošli. U današnjem vremenu žene milenijalke preuzimaju kraljevstvo i bore se za jednaka prava (da, obraćamo se tebi, razliko u platama). Sa ili bez plata, mi smo generacija opremljena svime što nam je potrebno da promenimo svet. Ne verujete nam? Samo sagledajte sopstvene osobine i neprevaziđeni potencijal koji imate da promenite svet - ili kako mi to volimo da nazovemo supermoći milenijalaca.

Timska podrška

Milenijalci su generacija koja je najviše uključena u dešavanja  i međusobno povezana od svih prethodnih generacija žena. One javno navijaju za svoj tim i poistovećuju se sa snažnim ličnostima koje podstiču jednakost kako bi zajednički postigle svoje ciljeve. One su pravi ženski X-man.

Moć znanja

Milenijalke u većini slučajeva imaju pristup tradicionalnom obrazovanju, ali njihovo znanje prevazilazi akademsko. Mi smo društveno informisane o mogućnostima za budućnost i digitalno smo potpuno potkovane. Primetićemo mane vrlo brzo i na ličnom i na širem planu i koristiti informacije koje imamo kako bismo uticale na sopstveni život. Znamo koji su nam resursi potrebni, koje kompanije nude najbolju podršku našeg načina života i kako da iskoristimo tehnologiju za više efikasnosti, produktivnosti i sreće.

Oštar jezik

Mi znamo šta želimo i ne plašimo se da to i kažemo. U nedavnom istraživanju „Zašto su milenijalci važni“ studentima je zadato da opišu idealnog šefa. Jedna ispitanica je rekla: „Želim da moj nadređeni ima realistična očekivanja. Nadam se da će u radnom okruženju biti moralno jednaki i prema ženama i prema muškarcima. Ne želim da se osećam kao da moram da se ,ponašam kao muškarac’ kako bih stigla do vrha. Naša komunikacija bi bila jasna, brza i koncizna. Imali bismo sastanke na nedeljnom nivou kako bismo davali predloge za poboljšanje radnog okruženja.“

Moć da se promeni svet

Da, mlade žene prepoznaju izazove koji postoje u tradicionalnom radnom okruženju. Iako je nezaposlenost možda jedan od najvećih izazova sa kojim se suočavamo, to ne menja očekivanja koja ova generacija ima prema menadžmentu. Mi smo inteligentne žene i spremne smo da koristimo svoje supermoći da promenimo ne samo lokalno okruženje, već i svet.

Veštine koje ruše granice

Milenijalke se ne smeštaju u tradicionalne okvire. One imaju samopouzdanje i sigurnost da se probiju i priznaju da su etikete za tegle džema, a ne za ukalupljivanje. Mnogi se čak ni ne identifikuju u strogoj polnoj podeli i učvršćenoj seksualnosti. Nedavna YouGov anketa pokazala je da je većina ispitanika između 18 i 24 godine smestila seksualnost negde između 1 (dominantno heteroseksualni) i 6 (isključivo homoseksualni) na Kinzi skali. Primećujemo da su kod njih ove tradicionalne vrednosti ublažene, što znači da smo otvoreni ka novim idejama i da ne osuđujemo nikoga.

Altruističke moći

Mi smo klasični superheroji kada je u pitanju pomaganje drugima. Mi smo strastveno posvećene promeni sveta i podstaknute da učinimo nešto za zajednicu, zemlju i buduće generacije. Samo se osvrnite na nedavne proteste studenata sa željom da se smanje cene školarina. Mi se borimo protiv nepravde bez obzira na to koliko smo rastrgnute između posla i života. Plus, pronaći ćemo vreme za aktivnosti koje podržavaju neprofitne ciljeve.

Sposobnost oporavljanja

Za nas je neuspeh samo dodatna motivacija. Mi stremimo ka kreativnim instinktima i prihvatamo promene koje bi nas dovele do inovativnih rešenja. Naše preduzetničke težnje nam dozvoljavaju da eksperimentišemo sa sopstvenim brendovima. Takođe, imamo izuzetnu moć oporavka od neuspeha i kritike. Znamo da ponekad prve ideje ne prorade, ali pošto ćemo raditi više poslova u isto vreme, to i nije važno. Nešto će uspeti sigurno.

Globalna privlačnost

Kao globalna generacija, posredstvom interneta smo mnogo više međusobno povezani od bilo koje prethodne generacije. Možemo ukoračiti u globalni svet muzike, mode i kulture, što je osnov za građenje snažnih veza u celom svetu. To znači da imamo pristup znanju i ljudima kao nikada pre - i nameravamo to i da iskoristimo. To nas čini i mnogo brižnijim za druge. Mi slavimo svoje kontakte i ženske vođe koje nas inspirišu. Za uzvrat mi težimo da budemo uzori koji osnažuju i pomažu drugima da iskoriste svoje mogućnosti.

Izuzetna fleksibilnost

Želimo da nas procenjuju na osnovu naših dostignuća, a ne da nas usporavaju radnim ugovorima. Dok utičemo na svet, mi pokušavamo da budemo fleksibilne. Mi smo u potpunosti savladale balans između posla i života stvarajući nove norme fleksibilnosti na poslu, i više od toga. Rešene smo da pomerimo granice i da se fokusiramo na fleksibilnost, dobrobit i sreću na poslu.

Moć potrošača

Kao jedna od najvećih generacija, milenijalci imaju moć nad korporacijama i kompanijama. U stvari, kompanije se usmeravaju na nove metode poslovanja kako bi se povezale sa nama, što nam pruža moć. Možemo zahtevati određene proizvode, ponude i etiku od kompanija - i one na kraju krajeva moraju to da prihvate ili rizikuju da izgube veliki deo profita.