Zdravlje

Ovde sve počinje. Upravo zato, pazite kako se odnosite prema svom telu. Odmah ujutro započnite dan sa čašom vode i pobrinite se da tu radnju ponavljate još nekoliko puta tokom dana. Nemoj da preskačete doručak, koliko god bilo teško ranije da ustanete, jer će vam zdrav doručak pripremiti telo na sve izazove koji ga čekaju. Vežbajte barem tri puta nedeljno, jer vežbanje dokazano podiže nivo energije, poboljšava raspoloženje i smanjuje stres. Takođe, nemojte da zaboravite ni na kvalitetan san, minimalno 7 sati dnevno. Kada ste odmorni, imate više energije za stvari koje vas čine srećnom.

Planiranje

Planiranje unapred je odličan način da uštedite vreme, koje kasnije možete da potrošite na sebe i opuštanje. Prema tome, pokušate veče pre da sastavite listu od 3 stvari koje morate ili želite da obavite sutra i krenite odmah ujutru. Jeste li već čuli za pravilo 50/10? To podrazumeva 50 minuta rada na zadacima i 10 minuta odmora, kako bi obnovili zalihe energije. Dok uveče pre spavanja sastavljate listu obaveza za drugi dan, razmislite i nekoliko minuta o tome šta ste danas mogli brže i bolje da obavite, kako bi znali za ubuduće.

Najvažnije lekcije iz škole života

Učenje

Tu pre svega mislimo na čitanje knjiga, magazina, surfovanje internetom i infomrisanje o novitetima. Sve će to na svakodnevnoj bazi na vas delovati inspirativno, a to je upravo ono što vam je potrebno. Uvek budite u toku i učite o stvarima o kojima ne znate previše. A nije na odmet ni da krenete na taj kurs jezika koji planireate već dugo!

Stvari koje vas čine srećnom

Vrlo je važno da svakodnevno odvojite koliko god možete vremena za drage ljude, kućne ljubimce ili svoje omiljene hobije. Znamo koliko to može biti teško, ali uvek se može naći malo vremena za takve stvari. Takođe, neka vaše radno mesto uvek bude čisto i uredno. Više puta je dokazano da uredan radni sto itekako može da podstakne kreativnost i motivaciju. Sa druge strane, zatrpan sto papirima može lako da stvori haos i u vašoj glavi.