Sedite uspravno

Istraživanja pokazuju da žene sa pravilnim držanjem tela imaju više samopouzdanja od žena koje su “pogrbljene”. Potrebno vreme: jedna sekunda.

Nanesite parfem

Istraživanja pokazuju da se žene osećaju samopouzdanije u društvenim, poslovnim i romantičnim situacijama kada nose parfem. Potrebno vreme: dve sekunde.

Kucnite u drvo

Psiholozi otkrivaju da prihvatanje sujeverja, kao i nošenje amajlija za sreću, pomaže u boljem izvršavanju zadataka. Potrebno vreme: tri sekunde.

Klimnite glavom

Kada klimate glavom dok slušate nekoga, istraživanja pokazuju da više verujete u ono što čujete i o čemu razmišljate u datom trenutku. Potrebno vreme: pet sekundi.

Flertujte

Psiholozi otkrivaju da osmeh, smeh i učestvovanje u blagom fizičkom kontaktu povećavaju samopouzdanje i pomažu da se osećate bolje. Potrebno vreme: deset sekundi.

Zauzmite stav

Stajanje ili sedenje u “moćnoj” pozi (ona u kojoj se osećate kao The Boss), može vam pomoći da se osećate moćnije i do 40 odsto nego kada sedite prekrštenih ruku. Potrebno vreme: dva minuta.

Fokusirajte se na disanje

Žene koje redovno praktikuju vežbe disanja, odnosno meditaciju imaju veću količinu samo-prihvatanja i samopouzdanja. Potrebno vreme: deset minuta.

Popijte kafu

Još jedan razlog da volite kafu: 100 miligrama kofeina dokazano povećava budnost, nivo energije i samopouzdanja. Potrebno vreme: petnaest minuta.

Vežbajte

I to na najzdraviji mogući način: istraživanja pokazuju da fizička aktivnost poboljšava raspoloženje i nivo samopouzdanja. Međutim, da li ste znali da dvadesetominutni trening može poboljšati stanje svesti za neverovatnih dvanaest sati?