Svaka dijeta i način mršavljenja podrazumeva i ispijanje dovoljnih količina vode, a prema opštoj računici preporučeni dnevni unos vode su dve litre, odnosno osam čaša vode. No želite li uveliko povećati svoje šanse za mršavljenje i uspeh dijete te iz vode izvući maksimum, u obzir morate uzeti svoju telesnu težinu, odnosno kilograme i prema tom broju odrediti koliko tačno vode morate popiti.

Uspešnost dijete povećava se s unosom dovoljne količine vode, a koliko vode tačno morate popiti, određuje vaša kilaža.

Evo koliko vode dnevno vaše telo treba da biste smršali s obzirom na vašu telesnu težinu:

60 kilograma - 2 litre vode (5-6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

65 kilograma - 2,1 litra vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

70 kilograma - 2,3 litre vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)

75 kilograma - 2,5 litre vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

80 kilograma - 2,6 litre vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)

85 kilograma - 2,8 litara vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

90 kilograma - 3 litre vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)

95 kilograma - 3,2 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

100 kilograma - 3,3 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

105 kilograma - 3,4 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

110 kilograma - 3,6 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)

115 i više kilograma - 3,7 litre vode (10-11 serviranja vode od 3,5 decilitra)

Saveti kako da tokom dana unesete dovoljnu količinu vode i tako zadovoljite važno pravilo svake dijete:

1.Pre svakog obroka popijte dve čaše vode od 2,5 decilitra. Jedete li triput dnevno na taj način unećete 1,5 litru vode.

2.Ujutro čim se probudite i uveče pre spavanja popijte dve velike čaše vode i na taj način unećete do 1 litru vode.

Savet: Ako se zbog vode koju popijete pre spavanja budite noću jer morate mokriti, tu čašu vode popijte takođe ujutro. Za još bolji eekt vodi možete dodati limun ili druge dodatke.

Izvor: Zadovoljna.hr