Dobre vesti! Koliko god neverovatno zvučalo, sve ste optrčale maraton! Verovatno ih godišnje odradite osam iako toga niste ni svesni. Čestitamo! Dobro ste shvatili, naučno je dokazano da svaka žena prehoda 330 kilometara godišnje u šopingu. Odlučili smo, nikada se više nećemo opirati potrebi da odemo u šoping centar kupiti novu haljinu ili cipele, sada imamo još jedan razlog više da to učinimo. Uz zadovoljstvo i sreću koju vam šoping priušti svaki put, sada ste saznali da je dobar i koristan za vaše zdravlje! Slobodno ovo prosledite dečku kada vas sledeći put prozove zbog vaših šopingoličarskih navika.

Britanski naučnici potvrdili su da čak i žene koje su najveće protivnice teretana i vežbanja prosečno prehodaju osam kilometara, dva puta nedeljno, za vreme uobičajenog šoping izleta. Odlazak u prodavnicu po namirnice računa se jadnako kao i odlazak u vaš omiljeni butik.

Pređimo na statistiku. Ženske šoping ekspedicije sagorijevaju 14.884 kalorije (67 čokoladica) godišnje. Hodanje je odlično jer održava rad srca na jednakom nivou i pospešuje sagorevanje masti i trošenje kalorija. Predlažemo da sledeći put u šoping poneste i-pod s omiljenom muzikom da vas motiviše i podstakne da hodate još brže!

Žene koje su učestvovale u ovom istraživanju nosile su brojače koraka za vreme svog rutinskog šopinga. Nakon obavljenog posla, pogled na brojač koraka izazvao je pozitivne rekacije. „Nikada mi nije palo napamet da za vreme šopinga vežbam! Iako, sada vidim da ima istine u tome. Hodanje od prodavnice do prodavnice, istezanje kada želim dohvatiti nešto sa visokih polica, i na kraju jačanje mišića kada sve kese nosim kući. Puno je zabavnije od teretane, a ima gotovo jednak efekat. 

Ne kažemo da odlaske u teretanu možete zameniti odlaskom u šoping, ali veseli nas činjenica da osim što potrošimo novac (koji neretko uopše nismo planirale potrošiti) radimo i nešto korisno za svoje telo. Osim uživanja u društvu najbolje drugarice,biranju novih krpica i cipela sagorevamo kalorije! Klišej ili ne, mi kažemo - long live the shopping!

Izvor: Cosmopolitan.hr/Cosmopolitan.rs