Predmenstrualni sindrom ili, kako se još naziva, PMS nije prijatan period. Ali postoje proizvodi koji vam mogu pomoći da se nosite sa ovim teškim periodom tako da prođe neopaženo.

Đumbir

Đumbir se može naći u mnogim azijskim jelima. Na kraju krajeva, ima anti-inflamatorni efekat i može da ukloni oticanje koje mnoge žene osete tokom PMS-a.

Brokoli

Ovo povrće nije samo ukusno i nisko-kalorično već je neverovatno korisno, posebno sa PMS-om. Pomaže da se poveća nivo serotonina i da se nosite sa predmenstrualnim lošim raspoloženjem.

via GIPHY

Tamna čokolada

Tokom PMS-a mnoge žene žude za slatkišima. Bolje je ne oslanjati se na slatkiše, jer povišeni šećer može samo pogoršati simptome PMS-a. Ali par komada crne čokolade - sasvim je dozvoljeno. Prvo, stabilizuje pritisak i drugo, pomoći će da se oslobode slatkiša.

Ovsena kaša

Cink i magnezijum, koji se nalaze u ovsenoj kaši, pomoći će da ne osećate bolove tokom PMS-a i menstruacije i smanjiće nadimanje. Vlakna, koje su glavni sastojak ovsene kaše pomoći će u ovom periodu.

via GIPHY

Kikiriki

Korisne zasićene masti u kikirikiju, pomažu da se savladaju bolovi u zglobovima tokom PMS-a. Bogati su vitaminom B6 i magnezijumom.

Mirođija

Savršeni začin u toku PMS-a. Mirođija je začin bogat kalcijumom, koji se lakše vari nego kalcijum iz mleka ili svežeg sira. Pored toga, zbog anti-inflamatornih efekata, pomaže u borbi protiv bolova tokom PMS-a i menstruacije.

via GIPHY

Izvor:Ženski.magazin