Kako biste dan započeli motivisani i energično, savetujemo vam da u vašu jutranju rutinu uvrstite sledeće navike koje će vam promeniti čitav dan na bolje.

1. Nakon buđenja - vežbe

Kako biste ubrzali metabolizam i podigli dnevni nivo energije, započnite dan kratkim treningom. Odaberite bilo koju vrstu treninga koja vama odgovara i prvih 30 minuta svaki dan vežbajte.

2. Doručkujte zdravo

Umesto peciva i pahuljica odaberite zdrav i nutritivno bogat doručak. Odlučite se za ono što vašem organizmu više odgovara; bilo da je to kajgana, ovsena kaša, smuti ili neka druga zdrava opcija. 

3. Isplanirajte dan i zapišite obaveze i ciljeve na papir

U svoj planer napišite sve što treba da uradite taj dan, na kojim ciljevima ćete raditi, šta treba da kupite i slično. Tim potezom imaćete sve ispred sebe bez stresiranja oko zaboravljanja neke od obaveza. 

4. Pročitajte nekoliko stranica neke knjige

Čitati svakodnevno vrlo je važno za zdravlje i mentalni trening pa osim večernjeg, počnite primjenjivati i jutarnje čitanje. Uzmite neku zanimljivu i pozitivnu knjigu i pročitajte barem nekoliko stranica ili jedno poglavlje. 

5. Ostavite mobilni po strani

Umesto proveravanja društvenih mreža, držite se spomenute knjige. Fokusirajte se na važne stvari koje vas čekaju, a digitalni svet ostavite za put do posla ili pauzu za ručak. 

6. Pešačite

Izađite jednu ili dve stranice ranije ili parkirajte auto nešto dalje od vašeg radnog mesta. Prošetajte, dišite i posmatrajte svet oko sebe. 

Izvor:index.hr