Pomirišite eterično ulje 

Mirišljave soli su se vekovima koristile da se ljudi povrate iz nesvestice, mada njihov miris nije obavezno bio i prijatan. Vi možete da upotrebite neko fino eterično ulje, na primer, ruzmarin, limun, cimet ili menta, koje ćete držati pored kreveta i pomirisati čim se probudite. Za miris ruzmarina i cimeta je dokazano da podstiču budnost.

Istrenirajte se da ustajete

Umesto da se mučite da ujutru izađete iz kreveta, uvežbajte da momentalno reagujete tako što ćete tokom dana vežbati pokrete ustajanja. Tokom dana zamračite sobu, lezite u krevet, navijte sat da zvoni za minut-dva i vežbajte da skočite iz kreveta čim sat zazvoni. Uradite to 10 puta zaredom, i to dvaput dnevno, dok vam ne postane automatski. Ovo vam može značajno pomoći da ujutru brzo ustanete. 

Specijalne aplikacije i časovnici

Za ljubitelje tehnike, postoje zaista zanimljiva rešenja za buđenje, kao što je na primer budilnik sa svetiljkom koja počinje da svetli i svetli sve jače, simulirajući jutarnje razdanjivanje. Ili, aplikacija za mobilni telefon koja uključi alarm, koji neće prestati da zvoni sve dok sa telefonom u ruci ne ustanete iz kreveta i dvaput se ne okrenete ukrug. Pa ko voli, nek izvoli:)

Izvor: zdravahrana.com