Ako spadate u osobe koje ostaju budne do duboko u noć, i teško se bude ujutru, pa zbog toga možda i kasne sa svojim obavezama, evo nekoliko stvari koje vam mogu pomoći da se brzo razbudite i hitro ustanete iz kreveta.

Proverite zdravlje

Jutarnja pospanost može biti povezana sa opštim zdravljem. Možda vam je potrebno da se hranite zdravije, ili da više vežbate, ili možda imate apneju (kratkotrajni prestanak disanja u snu), koja može da uzrokuje jutarnju ošamućenost, ili vam možda krni pritisak izlazi van granica normale. Ako mislite da sve radite kako treba, posavetujte se se lekarem, radi stručnog mišljenja.

Nemojte da pijete kafu ili alkohol uveče 

Treba vremena da se alkohol i kofein eliminišu iz organizma, pa je bolje da ih ne konzumirate ni uveče, a ni kasno po podne, ako hoćete da dobro spavate.

Držite čašu tečnosti pored kreveta

Ako odmah po buđenju popijete čašu vode, to vam može pomoći da odmah ustanete. Ako ste ekstremno pospani, možda će u nekim slučajevima pomoći ako popijete šolju kafe koju ste pripremili uveče za ujutru, mada to verovatno nije najzdravije rešenje. 

Postavite budilnik dalje od kreveta 

Ako vam budilnik nije nadohvat ruke, moraćete da ustanete da ga isključite, i to vas možda dovoljno razbudi.

Nastavak na sledećoj strani...