Ako mislite da vam je za smanjenje stresa potrebno mnogo vremena ili novca – prevarili ste se. Bitne su sitnice. Na spisku se nalazi mogućnosti koje će vam pomoći u smanjenju stresa na dnevnoj bazi, pronađite onu koja će vama razbiti napetost u danu i omogućiti da se barem na trenutak opustite.  

1. Sve svoje brige zapišite u dnevnik.

2. Ogulite i pojedite narandžu, jer je dokazano da miris citrusa smanjuje nivo stresa.

3. Čitajte knjigu šest minuta.

4. Družite se sa prijateljima.

5. Dnevno provedite nekoliko minuta fokusirajući se samo na svoj dah i disanje.

6. Slušajte Mocarta.

7. Priuštite sebi masažu.

8. Čvrsto zagrlite… nekoga.

9. Nazovite svoju majku i razgovarajte s njom o svakodnevnim stvarima.

10. Pijte crni čaj i sok od narandže. Jedite tamnu čokoladu.

11. Ostavite mobilni telefon na nekoliko sati.

12. Nasmešite se potpunom neznancu.

13. Mislite pozitivno i uživajte u gromoglasnom smehu kad god možete.

14. Pogledajte 3D snimke drveća (videćete o čemu pričamo kad pogledate).

15. Odmorite se od društvenih mreža i provedite neko vreme sami sa sobom.