Jaja za doručak   

Istraživanja su pokazala da je hlorin, koga ima u velikim količinama u jajima, odličan za smanjenje rizika od dobijanja raka dojke. Zato, svako jutro za doručak napravite omlet ili obarite jaje i obezbedite svom organizmu energiju i potrebne vitamine.

Jedite vlakna

Masne naslage na telu pomažu stvaranju većih količina estrogena koji hrani ćelije raka dojke. Redovan unos namirnica bogatim vlaknima pomaže pri gubitku kilograma i održavanju normalne telesne mase pa se zato preporučuje svakodnevno.

Bavite se sportom

Vežbanje 30 minuta dnevno, pet dana u nedelji povoljno utiče na vaše fizičko i psihičko stanje. Ono takođe u velikoj meri pomaže da se smanji rizik od raznih bolesti, a karcinom dojke je jedna od njih. Ukoliko niste ljubitelj teretane, pronađite alternativu koja će vam odgovarati.

Spavajte u mraku

Kada spavamo, naše telo proizvodi melatonin, hormon koji usporava rast ćelija raka. Zato je veoma bitno da svake noći spavate minimum 6 sati, u potpunom mraku i tišini kako biste dozvolili svom organizmu da proizvede ovaj neophodni hormon.

Smanjite alkohol

Osobe koje nedeljno unesu 14 ili više alkoholnih pića povećavaju rizik da obole od raka dojke. Zato pokušajte da izbacite alkohol iz svakodnevne upotrebe ili se ograničite na jednu čašu piva ili vina dnevno.