Kada pokušavate da smršate kao da postoji čitav niz iskušenja koja pokušavaju da vam upropaste plan. A vaši najveći neprijatelji su večeri provedene kod kuće na kauču.

One mogu da upropaste dan u kojem ste napravili sve zdrave izbore, jer tokom večeri na scenu stupaju sve vaše loše navike. Kako ne biste pokvarili tok vaše dijete, pazite na sledeća pravila.

Zaustavite se posle večere. Dok se opuštate najlakše je da nešto grickate ne razmišljajući. Zato treba da svesno razmislite zbog čega konstantno otvarate frižider. Ako to radite jer ste tako navikli, ili vam je dosadno, pokušajte da provedete više vremena van kuhinje, ili popijte biljni čaj umesto da grickate nešto. Ako prepoznate šta vas tera na jelo prestaćete sa prejedanjem.

Pažljivo odaberite grickalice. Ako rano večerate pre nego što legnete možete osetiti glad. Tada možete slobodno uzeti neku zdravu užinu, samo neka to bude lagan obrok. Nemojte pojesti nešto što će vam poremetiti san ili poništiti sav trud koji ste uložili u pravilnu ishranu tokom dana.

Spremite se za kvalitetan san. Dobar san ne samo da će vam osigurati dovoljno energije za jutarnji trening, već studija tvrdi da ljudi koji nedovoljno spavaju jedu više od onih koji su odmorni. Ako dan počnete kako treba donećete više dobrih odluka, pozitivnih za obim vašeg struka. Večernja rutina pre spavanja, poput čitanja knjige ili jedne šolje biljnog čaja mogu da vam pomognu da se umirite, i opuste vas za pravi odmor.