Najveći deo onoga što radite u vezi sa hranom dešava se na podsvesnom nivou. Nikada o tome ni ne razmišljate. Ali ako ste gojazni očigledno je da nešto radite pogrešno, a vaša podsvest je programirana za neuspeh.

Međutim, sve ovo možete promeniti jednostavnom tehnikom koja se zove dijeta meditacijom.

Dnevnik dijete meditacijom

Kada počnete sa dijetom morate da vodite dnevnik vaše ishrane na dnevnom nivou. Podelite papir na pet sledećih kolona:

Vreme

Kada ste pojeli svaki od obroka?

Tip hrane ili pića

Šta ste jeli i koliko?

Mesto

Gde ste jeli?

Društvo

Da li ste jeli sami, a ako ne, sa kim?

Unutrašnji osećaj

Da li vam je bilo dosadno, da li ste bili umorni, zabrinuti ili depresivni?

Nakon nekoliko dana uvidećete šablon. Pokazaće vam zašto vam je tako teško da se pridržavate dijete. A kada budete videli gde je problem naći ćete rešenje.

Vreme je za dijetu meditacijom

Izdvojite samo 10 minuta svakog jutra kada se probudite, i 10 minuta svake večeri neposredno pre večere. Rutinu možete uvesti i u vreme ručka, ako ručavate sami kod kuće ili u kancelariji.

Sedite i opustite se.

Sve osim lepih misli izbacite iz glave. Bitno je da vas te misli umiruju. Poenta je da vam bude što prijatnije.

Zatvorite oči.

Ne čvrsto već lagano.

Zamislite nešto opuštajuće.

Neki zeleni proplanak ili voljenu osobu. Važno je samo da vas opušta.

Zatvorenih očiju i sa lepim mislima na umu, polako računajte unazad od 9 do 1.

Nakon svakog broja duboko udahnite, zadržite dah nekiliko trenutaka a zatim izdahnite. Dišite kroz nos. Sa svakim udahom opuštaćete se sve više i više. Kada udahnete i deveti put bićete potpuno mirni. Sada je vreme za korak broj pet.

Zamislite kako želite da izgledate kada smršate.

Zamislite kako ste zgodni a zatim šta biste najviše voleli da radite kada postanete nova osoba. Na kraju zamislite šta biste uradili da ne padnete u iskušenje za hranom.Ta poslednja misao zadržaće se u vašem umu kad otvorite oči, bićete mirni i potpuno ćete izdržati dijetu.

Ako vam najviše prija da zamišljate okean, neka to uvek bude slika okeana. Ako je u pitanju nebo onda ga stalno zamišljajte. A ono što vam pruža najveću podršku jeste upravo pozitivna slika o sebi. Tako da možete bilo kada zatvoriti oči i videti sebe u tom najboljem izdanju. A to će vas automatski naterati da se pridržavate dijete.