1. Povežite se

Sa porodicom, prijateljima, kolegama i komšijama. Razmena energije veoma je bitna kako bismo se osećali dobro. Sa ljudima koje viđate svaki dan stvorite prijateljske odnose kako biste uvek imali kome da se poverite, izjadate ili sa kim da podelite sreću.

2. Budite aktivni

Idite u šetnju ili na trčanje. Vozite bicikl ili rolere. Igrajte se! Fizička aktivnost čini da se osećamo dobro. Pronađite onu koja najviše odgovara vašoj kondiciji, godinama i uslovima i uživajte. Nemojte dozvoliti da vam loše vreme, glavobolja ili nešto treće bude izgovor kada vas mrzi da se pokrenete.

3. Posmatrajte svet oko sebe

Setite se kada ste bili dete i sve što se dešavalo oko vas privlačilo vam je pažnju i budilo radoznalost. Dok idete na posao, šetate ili sedite na kafi sa prijateljima, nemojte se fokusirati samo na to što radite već razgledajte okolo i primetićete kako je na primer divna boja lišća u jesen ili kako neobično lepo nebo izgleda u sumrak. Tako ćete naučiti da uživate u trenutku i obogatiti svoj duh.

4. Učite

Probajte nešto novo! Upišite kurs vajanja koji već duže vreme planirate, a stalno odlažete. Nemojte se plašiti da eksperimentišete u kuhinji kada kuvate. Izađite u klub u koji nikad niste išli ili probajte da sami popravite bicikl. Šta god vam padne na pamet, a nikad niste radili, probajte, nemate šta da izgubite.

5. Pomažite

Uradite nešto lepo za prijatelje ili stranca kome je potrebna pomoć. Ako imate vremena i prilike, volontirajte u nekom humanitarnom udruženju. Odvojite staru odeću i odnesite u dom za nezbrinutu decu. Kada vidite promrzlu kucu na ulici, nemojte okretati glavu već joj pomozite, nahranite je i, ako možete, sklonite na sigurno. Pomažući onima kojima je pomoć potrebna - pomažemo i sebi.