6.30

Kada se probudite, dolazi do kratkog, ali naglog skoka pulsa i krvnog pritiska i zbog toga su vaše kognitivne sposobnosti ravne onima kada ste pod uticajem alkohola. Ovo stanje uglavnom traje oko 10 minuta, međutim može da se desi da potraje čak i do 2 sata posle buđenja. Poruka? Nemojte sedati za volan odmah posle buđenja.

7.00

Vreme da uspostavite balans. Rani jutarnji časovi odlični su za odlazak na jogu ili pilates tako da telo može polako da se pokrene.

7.30

Većina ljudi ima seks oko 11 uveče, a stručnjaci kažu da je najbolje vreme za seks rano ujutru kada je nivo testosterona u krvi najviši (nivo počinje da opada oko 8 sati), a samim tim i zadovoljstvo prilikom seksa.

8.00

Ovo je idealno vreme za brijanje nogu pošto je tada nivo trombocita, koji su zaduženi za zgrušavanje krvi, najviši, pa tako možete sprečiti posekotine.

Od 10 do 11.00

Imate važan razgovor za posao? Učite za ispit? Većina ljudi najveću koncentraciju ima između dva do četiri sata posle buđenja, tako da je prepodne idealno vreme za učenje ili sastanke na kojima treba da se predstavite u najboljem svetlu.

12.00

Ovo je pravi trenutak da smažete sendvič ili neko voće. Tada je vašem telu potrebna dodatna energija.

Od 13 do 14.30

Obično je ovo vreme kada nam pažnja opada, postajemo malo zaboravni i manje produktivni. Reakcije i kognitivno razumevanje postaju nam usporeni kao posle par čaša piva. Petnaestominutna dremka najbolje je rešenje kako biste napunili baterije i obnovili produktivnost. Međutim, sve preko petnaest minuta može samo pojačati pospanost i mrzovolju.

15.30

Zakažite posetu zubaru! Istraživanja su pokazala da je tada prag bola u ustima najviši.

16.00

Rano popodne i predveče optimalno je vreme za sportske aktivnosti. Percepcija umora je mala, snaga mišića najveća, a zglobovi su najfleksibilniji. Ovo je pravo vreme za teniski meč ili neki sličan sport.

Od 17 do 18.00

Postoji razlog zašto se ovo zove happy hour. U ovo doba jetra je najefikasnija pri detoksikaciji alkohola. Piće posle? Zašto da ne!

19.00

Pravac teretana! Vežbanjem u teretani u ovo vreme možete izgraditi čak i do 20 odsto više mišićne mase nego kada vežbate ujutru. To je zato što krajem dana lakše dišete, srce efikasnije funkcioniše i refleksi su brži. U prilog ovome ide i podatak da je većina sportskih rekorda postavljana između 15 i 20 časova.

20.00

Provedite veče u društvu dečka ili prijatelja. Društvene osobe se mnogo lakše nose sa stresom, imaju jači imunitet i mozak im brže funkcioniše.

Od 1.00 do 4.00

Saobraćajne nezgode prouzrokovane umorom najčešće se dešavaju u ovom periodu. Zato je najbolje da ovo vreme iskoristite za odmor i san.