Jedan od najvećih problema s kojim se većina nas susreće je previše stvari, a premalo mesta. Volele bismo, kada bismo mogle, poneti celi ormar sa sobom kako ne bismo slučajno ostale bez omiljene majice ili suknje.  Ipak, to baš i nije moguće pa je svaki savet vezan za pakovanje dobrodošao.  Maksin Egenberger, novinarka portala Who What Wear, otkrila je savršenu tehniku pakovanja koja joj je pomogla spakovati sve što joj je potrebno u jedan kofer bez živciranja i previše muke.

Evo šta je sve potrebno napraviti kako biste i vi savladali muku zvanu pakovanje.

Isplanirajte autfite koje ćete nositi

Umesto da nasumično bacate odeću u kofer, Maksin savetuje da isplanirate autfit za svaki dan putovanja uz proveru vremenske prognoze. Planiranjem odevnih kombinacija uštedećete vreme same sebi i kada stignete na odredište jer ćete već znati što nosite taj dan. Uz to, bilo bi sjajno kada biste, primera radi, neke pantalone nosili u više kombinacija te kada ne biste preterivale s odećom koja zauzima mnogo mesta.

Nemojte preterivati s količinom torbica

Ponesite jednu ili dve torbice koje pristaju uz većinu autfita te ih pri pakovanju napunite čarapama ili donjim vešom kako biste dodatno uštedele na prostoru u koferu.

Ponesite što jednostavnije pantalone

Kako biste jedne pantalone nosile više puta, biće praktičnije ako to bude neki klasičan model farmerica ili pantalona koji vam dobro stoji i koji se lako može ukombinovati u bilo koju odevnu kombinaciju.

Ponesite šampone i slične proizvode u mini verzijama

Umesto da vam pola kofera zauzmu ogromne boce šampona, laka za kosu ili mleka za telo, Maksin savetuje da ponesete mini verzije svih proizvoda od kojih ćete neke verovatno u potpunosti potrošiti pa ćete dobiti još malo prostora u koferu za poneki suvenir i slične sitnice.

Umesto dodatne odeće, ponesite pidžamu i odeću za vežbanje

Budite iskrene, jeste li ikada koristile tu dodatnu odeću koju ste ponele "za svaki slučaj"? Umesto nje, obavezno ponesite sa sobom pidžamu i odeću za vežbanje, za slučaj da poželite potrošiti neke neželjene kalorije od slatkiša i brze hrane. 

Izvor: Index.hr