Skoro dve decenije je u svetu marketinga, a uspešno se okušala u svim oblastima digitalnog marketinga, čak je u profesionalnim krugovima smatraju „stubom digitalnog marketinga”. Nedavna promena posla bio je jedan od najvećih izazova u njenoj dosadašnjoj karijeri,  ali i dokaz da se strpljenje, upornost i istrajnost isplate na duge staze.

Recite nam nešto više o vašoj poziciji, kako je izgledao vaš put do ovog posla?

U svetu marketinga sam već sedamnaest godina, digitalom se bavim više od deset. Počevši od rada na strani medija, preko PR-a i marketinga u sportu do rada u velikoj agenciji gde sam iskustvo gradila u različitim sferama medijskog biznisa. Imala sam tu sreću da se početak mog bavljenja digitalnim marketingom poklopio sa počecima njegovog razvoja u Srbiji. Rasli smo zajedno. Danas radim na poziciji Facebook lead-a za Srbiju u kompaniji Httpool što mi pruža priliku da na malo drugačiji način doprinesem razvoju domaćeg digitalnog tržišta.

Koliki vam je izazov bio promena posla?

Verovatno jedan od najvećih u dosadašnjoj karijeri, ali imajući u vidu da je spremnost na izazove jedna od bitnijih karakteristika većine digitalaca, razvoj događaja i nije preveliko iznenađenje.

Jeste li imali neke sumnje ili nedoumice kada ste menjali posao?

Naravno da postoje sumnje, osećaj neizvesnosti, ali sa druge strane, uvek je ta sumnja izvlačila iz mene najviše i terala me da budem najbolja što mogu.

Šta najviše volite kod svog posla?

Dinamika i konstantnost promena su nešto što me od početka drži vezanom za ovaj posao. Mogućnost da uvek naučite nešto novo, isprobate, inovirate, utičete na rezultate i zadovoljstvo svojih klijenata, a posledično to znanje i iskustvo prenesete na druge kroz različite vidove edukacije. Šta najviše volim? Ceo paket. U našoj industriji je praktično nemoguće upasti u kolotečinu i ne postoji posao koji je veći antipod fabričkoj traci od posla digitalca. Ne bih ga promenila, sviđa mi se kako on menja mene.

Kada ste shvatili da vas marketing interesuje, kada se rodila vaša ljubav prema njemu?

Još dok sam bila student, a originalni plan je bio da postanem profesor engleskog jezika :) Zapravo, prilika mi je ponuđena, nisam je sama tražila, ali kada sam ušla u taj svet, videla koliko je zahtevan, ali i koliko pruža, nije bilo povratka. Kao neko ko je suštinski opčinjen rečima i jezikom, prvo što me je privuklo jeste koliku razliku mogu napraviti raznovrsni načini komunikacije u prenošenju poruke ciljnim grupama. Ostalo je istorija.

Ko su vaši uzori u poslu, od koga ste najviše naučili, a koji je najbolji savet koji ste do sada dobili?

Najviše sam naučila od ljudi koji su u poslu rasli zajedno sa mnom. Međusobno smo se nadopunjavali, istraživali i podržavali uvek težeci da postignemo više od prethodnog puta. Naravno da je bilo grešaka. Gledali smo na njih kao na lekcije. Raduje me što su ti isti ljudi danas na važnim pozicijama nekih od najuspešnijih kompanija i u Srbiji i u svetu i u zajedničkim trenucima najradije se prisećamo tih “lekcija”. “Ne ustručavaj se da pitaš” bi bio jedan od vrednijih saveta.

A koji biste savet dali danas mladoj Sanji na početku karijere, šta biste joj rekli?

Potreba da dajem savet mladoj Sanji bi značila da nisam u potpunosti zadovoljna dosadašnjim ishodom, a jesam :) Potvrdila bih joj da se strpljenje, upornost i istrajnost isplate na duge staze.

Nastavak pročitajte na sledećoj strani