I da počnemo...

1. Nisi se predstavila svima

Možda si inače stidljiva, ali imaš samo jednu priliku za ostavljanje dobrog prvog utiska. Drugim rečima, ako se ne predstaviš svima u novom okruženju ko si, oni će prvo pomisliti kako si nevaspitana i bahata, a ne stidljiva. Pokaži da si fina vaspitana mlada dama te pokaži interesovanje za njih, a oni će ti se odužiti tako što će biti tolerantniji prema tebi i spremniji da ti pomognu.

2. Pričaš o starom poslu

Baš kao ni što novom dečku ne bi trebala da pričaš o bivšem, isto pravilo važi i ovde. Stručnjaci otkrivaju kako je takvo ponašanje opasno i da bi ga drugi mogli smatrati dosadnim, ali i arogantnim. Umesto toga, pričekaj razgovor o tome, kada te nove kolege pitaju nešto o tome te nipošto nemoj govoriti ružne stvari. Kao prvo, nikad ne znaš do koga to sve može da dođe, a i tvoj novi šef i kolege s pravom će verovati kako ćeš tako jednog dana pričati o njima, što sigurno ne želiš.

PROČITAJTE I... 7 lekcija koje ne morate da naučite na teži način

3. Daješ previše obećanja

Kao novi radnik, prirodno je da želiš da impresioniraš poslodavca, ali ljudi često greše kada počnu da obećavaju sve i svašta, a za neke stvari nisu sigurni da li mogu da ispune. Drugim rečima, mnogi ljudi lako podcene koliko im je vremena i energije potrebno da se prilagode svojoj novoj ulozi. Upravo zato, dogovori s poslodavcem realne prioritete i ciljeve, unutar svog dometa, a tek kasnije postavi ambicioznije ciljeve.

4. Neprimereno se oblačiš

Već si na intervjuu mogla da saznaš više o politici oblačenja na novom radnom mestu. Ako ne, mogla si to dodatno da istražiš. U suprotnom ,ostavićeš utisak neprofesionalnosti i neiskustva.

PROČITAJTE I... Ostavite nabolji utisak: Kako da vas zapamte za samo 30 sekundi

5. Ne postavljaš pitanja

Nipošto ne savetujemo da s vremena na vreme ometaš kolege s 1001 pitanjem. Ali, to ne znači ni da ih baš nikada ne bi trebala postavljati, jer ćeš tako lako pokazati zainteresovanost. Sastavi s vremena na vreme spisak pitanja, koja ćeš u određena vremena, ali opet redovno, prolaziti sa svojim kolegama i nadređenima.

Izvor: index.hr