Većina influensera čiji je primarni fokus na promovisanju putovanja pravi su majstori u kreiranju osećaja za hashtag #goodlife i naravno da svi želimo da smo na njihovom čarobnom mestu.

Naizgled izuzetno ležerni i spontani, njihov početak dana započinje sa pogledom na okean, a završava se uz čašu šampanjca dok se ružičasto sunce utapa u horizont. Ne zaboravljamo ni nepregledna polja lavande, a o tome na koji način uspevaju da pronađu najfotogeničnija vrata u svakom gradu koji posete, ne želimo ni da razgovaramo.

Zaista, kako im sve ovo uspeva? 

Neke od najeminentnijih blogerki otkrile su za američki Cosmo mnogo toga nepoželjnog što nismo mogli ni da pretpostavimo da se krije iza njihovih pažljivo uređenih Instagram objava.

1. Nemaju pravi dom

Alisa Ramos, autorka @mylifesatravelmovie osmislila je i @alyssaramostravels stranicu, paralelni Insta nalog na kojem vloguje o tome kako nastaju postovi na njenom primarnom profilu. 

"Nemam stan, nemam ga već dve godine." Kada putuje, najčešće spakuje samo jedan kofer dok ostatak svoje garderobe ostavlja u nekoj od jedinica za skladištenje. "Ukoliko mi je potreban odmor, konsultovaću Airbnb u potrazi za mestom na kojem ću se osećati relaksirano i iznajmiću ga na nedelju ili dve."

Kirsten "Kiki" Rič, kreatorka @theblondeabroad na Instagramu kao i istoimene web stranice, takođe sebe naziva nomadom. "Smatram južnu Karolinu svojom bazom u prvoj polovini godine, a Kejptaun i Južnoafričku Republiku mojom kućom u drugom delu godine."  

2. Edituju svoje fotografije do iznemoglosti

Ako pitate Melisu Haj, devojku koja je osnovala @girleatworld, najbolje je osloniti se na pravilan izbor lokacije i na prirodno svetlo. Tada filteri i neće biti potrebni.

Ipak, najveći broj slika sa putovanja prolaze kroz obradu pre nego što se pojave na vašem feedu. Ramosova provodi do 30 minuta redigujući svoje fotografije koristeći profesionalni softver Adobe Lightroom; a kada želi brži rezultat, osloniće se na aplikaciju Snapseed, gde će joj desetak minuta biti dovoljno da bude zadovoljna dobijenom slikom.

Ričova koristi isti softver, a dodatni trik za uštedu vremena je čuvanje podešavanja za editovanje koje se instant primenjuju u svakoj sledećoj prilici, baš kao regularni insta filter.

3. Zarađuju šestocifrene iznose

Iako se uticajni kreativci nisu lako izborili za plaćene boravke u luksuznim hotelima, nemojte misliti da oni nisu u mogućnosti da priušte sebi isti taj način života. Mnogobrojni među njima zarađuju prave plate objavljivanjem samo jednog posta sa sponzorisanim sadržajem na svojim Instagram stranicama, blogovima ili YouTube kanalima.

Ambasadori su brendova, članovi partnerskog marketinga (određena kompanija nagrađuje za svakog posetioca koji je doveden njihovim naporima) i bave se plasmanom proizvoda. Alisa procenjuje da će do kraja godine na računu imati 110 000 hiljada, uz dodatnih prethodno ušteđenih 40 000 dolara. Kirsten priznaje da njen brend ostvaruje dobit od preko pola miliona dolara na godišnjem nivou.

4. Njihova putovanja nisu odmori

Kristina Tren, iz @tourdelust, kaže da uslovi za svako plaćeno partnerstvo variraju, te influenseri provode po nekoliko sati u pregovorima sa brendovima. Dogovoreni iznosi penju se od 2 500 do 15 000 dolara. "Večeram rano i retko kada izlazim u grad na piće. Radije odlazim u hotel i posvećujem sat ili dva odgovaranju na e-mailove."

"Ono čime se bavimo a nikada ne delimo sa našim pratiocima jeste planiranje i potraga za lokacijama" - izjavila je Trenova. Skautiranje lokacija nikada ne prestaje, fotografski dragulji koji će se uklopiti sa njenom svetlom i prozračnom estetikom uvek su preko potrebni.

Alisa Bosio, @effortlyss, na svoja poslovna putovanja odlazi sa momkom koji je ujedno fotograf i editor njenog sadržaja: "Konstantno snimamo, na našim putovanjima stalno radimo."

Čak i kada nisu na putu, retko kada postoji momenat koji blogeri imaju isključivo za privatni život - barem tako misli Ester Džuli, dama koja je osmislila travel blog @estherjulee koji već šest godina vodi sa svojim mužem. Provodi 80 sati nedeljno radeći, ne računajući putovanja, što znači da u njenom slučaju ne postoji balans između posla i personalnog života.

A post shared by EFFORTLYSS (@effortlyss) on Jun 18, 2018 at 10:46am PDT

5. Bude se izuzetno rano

Kara Harms, adminka @thewhimsysoul i Whimsy Soul sajta, do 5:30 ujutru već se nalazi na lokaciji. "Jutarnje svetlo je meko i sadrži pravu količinu toplote. Gotovo je nemoguće uslikati lošu fotografiju dok sunce izlazi. Prednost napuštanja kreveta pre zore jeste i u tome što su najznačajnije znamenitosti bez turista." Stvorićete fotografije na kojima će vam svi zavideti i pitati se jeste li koristili Photoshop za brisanje lica drugih ljudi.

Takođe, prajmtajm su i časovi kada noć polagano pada. "Svetlo je mekano i zlatno te će vam biti mnogo lakše da se igrate sa njim u toku kasnijeg procesiranja" - trik je kojim se služi Aleksandra Tejlor (@alliemtaylor).

Nastavak na sledećoj strani...