Mislite da influenseri reklamiraju samo šminku, parfeme, odeću i obuću? Poneku destinaciju, hotel, kafić? Izgleda da je njihova moć mnogo veća nego što se misli. I za to je dovoljan samo jedan, jedini tvit.

Akcije Snepčetove „roditeljske“ kompanije smanjile su se za 6.1 odsto prošlog četvrtka, što u dolarima izgleda ovako: 1.3 milijardi dolara. Sve je krenulo dan ranije (u sredu) nakon što je Kajli Džener tvitovala da više ne koristi ovu aplikaciju.

Bilo da je uzrok te njene odluke to što je skoro postala majka, pa nema toliko vremena, ili što je aplikacija redizajnirana, uglavnom njeno „svedočenje“ povuklo je sa sobom lavinu sličnih odgovora. Podsetimo, Kajli ima skoro 25 miliona pratilaca.

Tvit Kajli Džener pratili su i drugi tvitovi, naime brend „Maybelline New York“ pitao je svoje pratioce da li bi trebalo da ostane na Snap platformi. Ovaj brend šminke i proizvoda za negu lica izjavio je da „Pregledi sa Snapčeta dramatično padaju“, ali da i dalje želi da se poveže sa foloverima.

Negde u to vreme, krenuli su i negativni komentari i ocene na redizajn aplikacije. Kasnije se sve i odrazilo na finansije.

„I dalje volim Snap,“ napisala je Džener kasnije na Tviteru pa se nadamo da ova društvena mreža ipak neće da ostane bez svojih fanova.

Izvor: Bizlife.rs