U periodu između ručka i večere, mnogi uživaju u dodatnim obrocima. Međutim, to je samo skriveni način za nabacivanje dodatnih kilograma. Želite da naučite kako da se oduprete ovoj lošoj navici? Evo kako!.

Prema novoj studiji, što vam obrok deluje veće, to ćete biti manje gladni u satima nakon jela. Istraživači sproveli test na jednom fakultetu, kako bi potvrdili ovu teoriju.

Prvoj grupi studenata, uoči ručka, pokazana je porcija paradajz krem čorbe od 300 ml, dok je narednoj grupi prikazan tanjir istog jela, ali u koji staje 500 ml. Prva grupa, koja je prethodno videla manju porciju, pojela je tokom ručka veću, i obrnuto.

Potom je izmeren nivo sitosti svih ispitanika. Oni koji su jeli veće porcije, bili su, logično manje gladni od onih koji su pojeli manje. Međutim, kako je  vreme odmicalo, situacija se promenila. Oni koji su gledali veću porciju tokom testa, a pojeli manju, zapravo su manje osećali glad od druge grupe testiranih.

Kako?

Evo objašnjenja: Naučnici veruju da nivo zadovljstva koje osećate nakon obroka zavisi  od zabeleženih misli o količini hrane koju biste mogli da pojedete. Tako da, ukoliko želite manje da jedete i zaobiđete zavodljive užine, pre obroka zamislite, na primer, neku veliku gozbu kao slavski ručak. Ako vam pak to ne pomaže, evo još jednog trika: Pokušajte sebe da zavarate tako što ćete servirati hranu na više malih tanjira.