Nije to samo bajka - možete doživeti ozbiljno dobar seks dok spavate. Jednom kad zadremate, vaš mozak je i dalje aktivan, objašnjava Majkl Breus, poznat i kao Doktor za snove. Možete ga istrenirati da sanjate seks. Evo kako da utonete u vrele snove...

Ruke k sebi

Počnite tako da prestanete. Mislimo na masturbaciju koje bi trebalo da se odreknete na sedam ili više dana. „Jedan od ciljeva ovih snova je da služe kao oslobođenje“, objašnjava profesionalna analitičarka snova Lauri Lovenberg, autorka knjige Dream on It. „Na primer ako prestanete da pušite, sanjaćete o pušenju, jer ćete nastojati da kompenzujete ono što vaše telo ne dobija.“ Odolevajući potrebi da se zadovoljavate, dižete sebi šanse da ćete biti zadovoljeni u Zemlji snova.

Srušite se u krevet

Pijuckajte čaj od kamilice pre spavanja jer ima super umirujuće delovanje. Kamilica će vas kvalitetno uspavati, a to znači i da je verovatnije da ćete sanjati.

Neka vam soba bude seksi

Spavajte s majicom svog partnera pored jastuka, kako biste na neki način osetili njegovu prisutnost. „Spoljašnji stimulus kao što su neki mirisi, mogu procuriti u snove“, kaže Lovenberg. Ako ste hteli da pustite pornić ili seksi film pre spavanja, to može imati sličan efekat.

Imajte ekstra zle misli

„Većina ljudi sanja ono o čemu razmišljaju dok tonu u san“, kaže Breus. Pre nego što se ušuškate u krevet, napišite sočan seksi scenario i potom ga vizuelizujte dok polako tonete u snove. Jednom kad uđete u REM fazu sna - u kojoj ćete najverovatnije imati aktivne snove - vaša mašta bi mogla da se razigra.

Zauzmite poziciju

Lezite na stomak. Oni koji zauzmu ovu pozu verovatno će imati vizije da su zavezani ili da imaju seks sa zgodnim neznancem, navodi istraživanje objavljeno u magazinu „Dreaming“. Naučnici navode da je to zbog ležanja na erogenim zonama.

Kontrolišite akciju

Svako može imati racionalne snove, one u kojima ste svesni kako spavate, ali možete manipulisati pričama u njima. Treba samo malo prakse. Navijte svoj alarm pola sata pre uobičajenog vremena za buđenje i potom iskoristite dodatnih 30 minuta za akciju. „Tokom tog vremena ponovo ćete utonuti u san, ali je verovatnije da ćete zadržati deo svesnosti“, kaže Lovenberg. Dobro došao zgodni neznanče!