Čini ti se da te dobro prospavana noć uvek nekako izbegne? Nema razloga za dalju nervozu jer postoje moguća rešenja. Izbacivanje dragog nam napitka kofeina posle 15h, odustajanje od noćne klopice, opuštajuća meditacija ili samo duža šetnja da izbacimo višak energije, uzimanje pauze od ekrana i stavljanje telefona u drugu sobu kad legnemo, neki su od saveta koji mogu poboljšati kvalitet našeg sna i pomoći nam da ujutro izgledamo svežije.

Stop nespavanju 

Sve ovo si probala, a još uvek se budiš omamljena i nervozna? Odgovor na pitanje zašto je to tako možda leži pored tebe!

Da, ti i tvoj partner možda ste, kad je spavanje u pitanju, inkompatibilni. Noćima verovatno vodiš bitku s hrkanjem, konstantnim prevrtanjem i krađom pokrivača što te zapravo izmori i zbog toga si tokom dana razdražljiva. Prema istraživanjiima Psychology Todaya to je sve veći problem među parovima i sve češći razlog rasta nezadovoljstva među njima koje dovede čak i do prekida veze ako se ne reaguje na vreme.

Razloga za ovaj nesklad u krevetu je više

Možda je jedno od vas noćna ptica, a drugi ranoranilac. Ukoliko jedan partner često ustaje tokom noći, da obavi nuždu ili popije vode, isto utiče na san drugog partnera koliko god se trudio biti tiho. Neki drugi razlozi su drugačiji rasporedi ustajanja, čak temperatura sobe ili pak onaj klasični, hrkanje.

Vreme je za "sleep divorce" 

Sve veći alat u rešavanju ovog problema postaje trend poznatiji kao "sleep divorce", a stručnjaci kažu da bi to mogla biti super stvar. Nedostatak sna može umanjiti pozitivne osećaje koje imaš prema partneru, a istraživanje je pokazalo da to utiče i na zahvalnost prema drugoj polovini i povećava nivo sebičnosti. Sve to može dovesti do prekida, a predlog kako bi se prekid izbegao je jednostavan. Pokušaj sa svojim partnerom dve noći spavati odvojeno. To je nešto što ne morate uvek praktikovati, ali moglo bi pomoći vašem odnosu jer se nećete zamerati loše spavalačke navike.